رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:
رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: شبکه جوانان محلات نقش تأثیرگذاری در امور شهری دارد و مشکلات شهری با سرعت بیشتری به مسئولان مربوطه و از سوی مردم انتقال می‌یابد.
کد خبر: ۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 20 September 2015
هادی قاسم‌پور در مراسم رونمایی از پرتال محلات اظهار کرد: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد مکلف به اجرا و تأسیس شبکه محلات بوده و باید از ظرفیت‌های جوانان محلات به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: شبکه جوانان محلات نقش تأثیرگذاری در امور شهری دارد و مشکلات شهری با سرعت بیشتری به مسئولان مربوطه و از سوی مردم انتقال می‌یابد.

قاسم‌پور ادامه داد: جوان محله در گروه مشاوران در واقع جوانان محلات را شناسایی، رصد و آسیب‌شناسی می‌کند و مشکلات محلات را به مشاوران جوان منعکس کرده لذا با ارتباطاتی که با سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری مشهد دارد، نقش واسطه‌گری را برای حل مشکلات انجام می‌دهد.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: در واقع باید با یک مسئولیت‌پذیری بیشتر در مورد مشکلات محله گام برداریم و زمانی که مشکل محلات حل شود در نهایت شهر ما با مشکلات کمتری مواجه است و امیدوارم این نظارت همگانی را به نحو احسن ایفا کنیم.

در ادامه محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد بیان کرد: حوزه فاوا حوزه‌ای پر چالش است و خوشبختانه جوانان نیز اطلاعات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات دارند و حوزه آی.تی است که جوانان می‌توانند به آن کمک ویژه‌ای کنند و ما نیز آمادگی کامل داریم و باید از این ظرفیت جوانان به‌خوبی استفاده کنیم.

رجائیان در مورد ارتباط با مشاوران جوان نیز گفت: قطعاً از این به بعد همکاری با مشاوران جوان شهرداری مشهد نسبت به گذشته بیشتر تقویت می‌شود و امیدوارم وظیفه‌ای که در حوزه زیرساختی و فنی داریم را بتوانیم به‌درستی انجام دهیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار