نورمحمد فردی گفت: در شهرهای نارنجی البرز، کارکنان دستگاه های ضروری و خدمات رسان ۷۰ درصد حضوری و یک سوم دور کار هستند.
کد خبر: ۹۷۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 04 July 2021

فعالیت صنوف گروه ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی البرز ممنوع است/ کرونا ۵۰ درصد کارکنان ادارات را دور کار کرد

به گزارش «تابناک البرز» رئیس ستاد کرونا در البرز با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی کرونا از ۷ شهرستان استان، ۵ شهر یعنی کرج، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ نارنجی است گفت: وضعیت کرونایی اشتهارد و طالقان زرد خواهد بود.

نورمحمد فردی  با تاکید بر اینکه هر کدام از شهروندان بر اساس رنگ بندی ها محدودیت هایی دارند، افزود: در شهرهای نارنجی، کارکنان دستگاه های صروری و خدمات رسان ۷۰ درصد حضوری و یک سوم دور کار هستند.
وی اظهار داشت: کارکنان سایر ادارات در شهرهای نارنجی ۵۰ درصد فعالیت حضوری دارند و در شهرهای زرد کلیه کارمندان دستگاه های ضروری ۱۰۰ درصد حضوری و سایر دستگاه ها ۷۰ درصد فعالیت حضوری خواهند داشت.
فردی با اشاره به اینکه صنوف گروه یک و دو در شهرهای نارنجی اجازه فعالیت دارند و فعالیت صنوف سوم و چهارم ممنوع است، تصریح کرد: تالارها در این شهرها می توانند با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.
وی به تداوم منع تردد شبانه از ۲۲ شب تا ۳ بامداد اشاره کرد و گفت: پلیس راهور با کسانی که تردد داشته باشند برخورد کرده و جریمه می شوند، البته استان های همجوار البرز یعنی تهران و مازندران قرمز هستند و روند بستری بیماران کرونایی در البرز رو به افزایش است.
فردی افزود: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود البرز با توجه به اینکه لبه مرز قرمز کروناست ممکن است با شرایط غیر قابل کنترل مواجه شود لذا مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند با توجه به اینکه ۱۶ ماه هم ما را همراهی کردند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی البرز در مجموع نارنجی بوده و آخرین تلقات دیروز ۳ نفر بود، اظهار داشت: این آمار فوتی با موج چهارم که شاهد ۲۵ نفر فوتی بودیم قابل مقایسه نیست، در نتیجه باید ترددهای غیر ضروری کم شود.
فردی با اشاره به اینکه مسئولین ادارات باید نظارت بر مجموعه داشته و افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند خدمات داده نشود، تصریح کرد: در کل کشور ۶۰ میلیون نفر واجد جز شرایط واکسیناسیون کرونا هستند.
وی در خاتمه گفت: از شهریور ماه سال جاری ماهیانه ۱۰ میلیون واکسن در بنیاد برکت تولید می شود و تا پایان سال جاری جامعه هدف واکسن کرونا را تزریق می کنند، البته ۹۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال در استان واکسن تزریق کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار