مهدی جمالی نژاد:
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها هیچ پروژه عمرانی در کشور متوقف نشده بلکه با سرعت بسیار در حال افتتاح و اجرا است.
کد خبر: ۹۷۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ 01 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ مهدی جمالی نژاد، عصر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی شد و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیح سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

وی  افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی شاهدیم پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف کشور هر هفته به بهره برداری می رسد و وزارت کشور تعداد زیادی پروژه های شهری را با حضور رییس جمهوری افتتاح کرد.

جمالی نژاد خاطر نشان کرد: سبدی از پروژه های مهم و با ارزش در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و اقتصادی امروز در این شهر افتتاح شد و بسیار خرسندیم  که مردم را شاداب می بینیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت :در سالهای اخیر حوادث تلخ بسیاری از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی های گسترده و در دو سال اخیر شیوع کرونا را تجربه کردیم که هرکدام فشارهای اقتصادی بسیاری به کشور وارد کرد و در کنار همه اینها تحریم را هم داشتیم، اما هیچ یک نتوانست اجرای پروژه های عمرانی کشور را متوقف کند.

جمالی نژاد اظهار کرد: در هفته دولت گذشته 18 هزار پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد و در دهه فجر سال گذشته نیز بیش از 30 هزار پروژه با صرف اعتبار 100 هزار میلیارد تومان در کشور به بهره برداری رسید.

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در این دوره 225 هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستا و بیش از 52 هزار نفر برای انتخابات شوراهای شهر کاندیدا شدند.

وی ابراز کرد:از شورای جدید شهر کرمانشاه هم انتظار داریم در خدمت مردم باشد و زمینه توسعه هرچه بیشتر شهر کرمانشاه را فراهم کند، چرا که لیاقت مردم کرمانشاه بیش از اینهاست.

معاون وزیر کشور افزود: اکنون که کرمانشاه درجمع 9 کلانشهر کشور قرار گرفته می‌تواند از اعتبارات مخصوص کلانشهرها برخوردار شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار