مدیرعامل آبفا کردستان در گردهمایی مدیران روابط عمومی غرب کشور عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بر نقش مهم و حیاتی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد و آن‌ها را اثرگذار در تصمیم گیری‌ ها دانست .
کد خبر: ۹۷۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ 30 June 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت نیرو با حضور دکتر ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو و هیأت همراه، مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان روز چهارشنبه ٩ تیرماه در سنندج برگزار شد.
در این جلسه مهندس تخت شاهی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دنیای امروز گفت: روابط عمومی‌ها با حمایت و توجه ویژه مدیران ارشد می‌توانند بعنوان مشاوران توانا و امین در تصمیم سازی‌ها برای سازمان متبوع خود موثر باشند.
وی افرود: موفقیت یک سازمان بستگی به نگاه مثبت مدیران عامل به موضوع ارتباط دوسویه با مردم و ایجاد همدلی و همراهی مردم دارد و این کار از دریچه توجه و اهمیت  به روابط عمومی‌ها انجام میگیرد.
مهندس تخت شاهی ادامه داد: یکی از وظایف روابط عمومی ارائه نظرات جامعه به مدیر و سیاست گذاری و برنامه ریزی در جهت این است که چه اقدام پیشگیرانه یا به موقعی جهت اجرای برنامه‌های سازمانی انجام دهیم.
مدیرعامل آبفا کردستان تصریح کرد: نظر مشورتی روابط عمومی در برنامه ریزی و هدف گذاری برنامه‌های سازمان یاریگر سازمان و تسهیل گر امور خواهد بود.
وی با اشاره بر تاثیرگذاربودن روابط عمومی‌ها در جامعه یادآور شد: روابط عمومی در گرفتن نظرات و نیاز‌های مردمی و انعکاس به مدیریت نقش ارزنده و مؤثری دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار