تابناک- رئيس ستاد مرکزی انتخاباتي دكتر محسن رضايي در هرمزگان از راه اندازي دبير خانه بنياد دكتر محسن رضايی در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 29 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان حسن مريدي زاده رئيس ستاد دكتر محسن رضايی در هرمزگان  در نشست ويدئو كنفرانسي با دكتر رضايي اظهارداشت: اينجا هرمزگان است ؛ پايتخت اقتصادي ايران از ديار مردمان خونگرم و با صفا از ديار مردمان خليج فارس ، تنگه هرمز و درياي عمان ، ديار پاسبانان و پاسداران مرز هاي دريايي ميهن ، ديار نخل هايي برافراشته ، از هرمزگان ، سلام گرم خود و مردمان اين ديار را به همه هم ميهنان و به فرزند برومند وطن ، به فاتح ميدان هاي نبرد ابلاغ نموده و اعلام ميداريم ، و بر همان عهد و پيمان آغازين روز هاي دفاع مقدسمان ، استوار ايستاده ايم و با ايمان راسخ و استوار براي فتح خرمشهر هاي پيش رو در گام دوم انقلاب با آن سردار دلاور وطن پيمان دوباره مي بنديم.


وی افزود : با افتخار به استحضارتان ميرساند كه رويش دوباره مردمان اين ديار از شهرستان هاي جاسك و بشاگرد و سيريك و ميناب و رودان در شرق هرمزگان گرفته تا حاجي آباد و بندرعباس و قشم و نيز بندرخمير و لنگه و بستك و پارسيان و شهرستان بوموسي و همه اقوام ساكن در اين ديار اعم از جنوبي و لر و كرد و عرب و بلوچ و ترك و شمالي و فارس شكل گرفته است .


ايشان تاكيد كردند: انتشار سند راهبردي انقلاب اقتصادي استان هرمزگان با واكنش مثبت همه فرزانگان و فرهيختگان استان مواجه گشته و آن را مصداق برنامه محوري جنابعالي براي زدودن تنگناهاي ميدانند.اقشار مختلف از زنان و جوانان ، جامعه حوزوي و دانشگاهي ، اصناف ، گروه هاي قومي و مذهبي اعم از شيعه و أهل سنت استان هرمزگان . فعاليت هاي گروههاي مختلف در فضاي مجازي ستودي و در خور توجه است .شور جوانان و دانشجويان يادآور حماسه هايي روز هاي انقلاب است. نخبگان و سرمايه هاي اجتماعي استان به برنامه هاي جنابعالي دل بسته و اميدوار به ميدان آمده اند.

حسن مريدي زاده افزود : بنده به نوبه خود و همه اعضاي ستاد از حضور مقتدرانه تان در عرضه انتخابات تقدير و تشكر داريم اميدواريم در ادامه راه همراهتان باشيم .آقاي دكتر رضايي شما همانند آن قله سر به فلك كشيده اي هستيد كه ذخاير وجودتان متاسفانه فقط براي خواص و نزديكتان آشكار است.


وی عنوان کرد:ما اميدواريم كه شما در مسند و مسئوليت هاي جديد موانع و مشكلات مردم مرتفع شود و مردم به اين گنجينه نهفته روي آورند و در دولت آينده سكاندار كشور باستيد . براي بنده و تمامي اعضاي ستاد شما را اصلح هستيد و به شما راي داديم ؛ بنده تاكنون توفيق داشتيم سه بار مورد اعتمادتان به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي شما در هرمزگان باشم و يقين دارم كه اگر چندين بار ديگر هم تكرار شود در نظر و عقيده همچنان اصلح ترين فرد براي مبارزه فقر و بي عدالتي در كشور هستيد به اميد آن روز .


مريدي زاده در پايان خاطر نشان كرد : به استحضار ميرساند استان هرمزگان داراي نيروهاي توانمند و متعهد و تحصيل كرده فراواني است در صورت صلاحديد ميتوانيد از اين عزيزان در مسئوليتهاي كشوري و استاني استفاده نماييد .

وی همچنین از راه اندازی بنیاد دکتر محسن رضایی در هرمزگان به منظور آشناکردن مردم و نخبگان با برنامه ها و اندیشه های دکتر رضایی خیر داد و گفت:رزومه نیروهایی که در ایام انتخابات تلاش کردند در دبيرخانه بنياد دكتر محسن رضايي در استان هرمزگان موجود است .

انتهاي پيام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار