فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۹ دلال و واسطه اقتصادی که قصد توزیع ۲۷ تن گوشت مرغ به نرخ غیر مصوب دراین استان را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 29 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: که در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر این که تعدادی از افراد سودجو در در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ قصد عرضه خارج از شبکه توزیع و به نرخ غیر مصوب گوشت مرغ را دارند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت : ماموران در تحقیقات صورت گرفته، متوجه شدند که حدود ۲۷ تن گوشت مرغ  بدون مجوز توسط ۹ نفر دلال و واسطه با هشت دستگاه خودروی یخچال قصد اختلال در نظام توزیع و افزایش قیمت مرغ را داشتند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش مرغ های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان پنج  میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و برای رسیدگی به جرایم تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز شدند .

سردار محمدیان گفت: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به دنبال سودجویی هستند باید بدانند که با آن ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار