کد خبر: ۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶ 03 March 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تشکیل 10 کمیته ستاد هماهنگی ساماندهی و توسعه خدمات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش فارس ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: در این راستا کمیته‌های حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، آمار و اطلاع‌رسانی و تبلیغات از جمله کمیته‌های تشکیل شده این ستاد است.
وی ادامه داد: در این راستا دبیران کمیته‌ها وظیفه دارند تا سه‌شنبه هفته جاری نسبت به معرفی اعضا و ارائه برنامه‌های خود به فرمانداری شهرستان اقدام کنند.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر تشکیل شده است.
وی اطلاع‌رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران، شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها، فرصت‌ها و ارایه راهکارهای پیشنهادی به ستاد مرکزی و استخراج و پردازش آمار و اطلاعات به عنوان اهداف و استراتژی‌های قابل اعمال در وظایف و اهداف تعریف شده ستادهای اجرایی را نیز از وظایف کمیته‌ها بیان کرد.
پالیزگیر گفت: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بین راهی از سوی دهیاری‌ها مرمت شده‌اند و در شهرهای چهارباغ، چندار و بخش مرکزی 10 مجموعه آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.
فرماندار ساوجبلاغ از 2 مدرسه برای اسکان موقت مسافران نوروزی در شهرستان خبر داد و افزود: مدرسه نمونه دولتی شرافت در شهر هشتگرد و مدرسه نمونه دولتی در شهرجدید هشتگرد با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار