جانشین انتظامی شهرستان ایوان:
سرهنگ زمانی جانشین انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که با پلاک خودروی دیگران اقدام به سرقت کردند خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 28 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ  منصور زمانی جانشین انتظامی شهرستان ایوان بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت وجه نقد از داخل خودروی یکی از شهروندان، موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به سرقت کرده اند، که طرح مهار برای دستگیری آن‌ها در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان، تصریح کرد: سارقان به محض مشاهده مأموران پلیس راه در داخل تونل پیامبر اعظم اقدام به تغییر مسیر داده که با اقدام به موقع پلیس آگاهی خودروی سارقان متوقف و ۲ نفر سارق دستگیر شدند.

او با بیان اینکه از سارقان مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف شد، ادامه داد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی معترف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

او با اشاره به اینکه پلاک‌های نصب شده بر روی خودروی سارقان سرقتی بوده، مطرح کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و عکس العمل سریع در ماموریت‌ها اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار