دادستان ورامین:
دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: شهردار ورامین پروژه های عمرانی شهر همچون کمربندی‌ها، راه آهن و ... را به نتیجه برساند.
کد خبر: ۹۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 26 June 2021

علیرضا شمس بعد از ظهر شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: باید دلایل و مستندات برای توبیخ یا پیگرد قانونی وجود داشته باشد؛ در غیر این صورت احضار یا دستگیری یک خبرنگار غیرقانونی است.

وی گفت: به جز رصدهای صورت گرفته، شکایت مهمترین رکن برای پیگیری تخلف در فضای مجازی خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه احساس تکلیف منجر به ورود در خصوص راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده قند و وارنا شد، افزود: اگر دستگاه قضائی ورود نمی‌کرد آغاز به کار مجدد این دو کارخانه به سرمنزل مقصود نمی‌رسید.

وی در خصوص شهرک صنعتی خیرآباد نیز گفت: این شهرک دارای مشکلات فراوان است ولی در عین حال از ظرفیت فوق العاده ای بهره می‌برد و تولید در این منطقه شگفتی به دنبال دارد که باید با رسیدگی به معضلات موجود شرایط برای حل آن مهیا کرد.

شمس خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شورای حل اختلاف شد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر تبدیل وضعیت صورت گیرد تا از لحاظ درآمدی این عزیزان و حقوق به آنچه برحق است دست یافته شود.

وی در خصوص بحث تخلفات انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان نیز گفت: این تخلفات ارجاع شد ولی به ظاهر به عنوان تبلیغاتی مطرح شد، در موضوع خرید رأی نیز مباحث مطرح شده که این امر بر عهده دادگستری است، که در صورت ارائه مستندات قطع به یقین رسیدگی می‌شود.

شمس جنبه عمومی و شاکی خصوصی را دو رکن اصلی پیگرد تخلفات فضاهای مجازی دانست و افزود: لو رفتن فایل‌های صوتی خط قرمز سیستم قضائی است و به طور جدی پیگیری می‌شود، چراکه منافی عفت عمومی است.

وی گفت: از شهردار ورامین خواستم، تا پروژه‌های عمرانی همچون کمربندی‌ها، راه آهن و چند مورد دیگر را به نتیجه برساند ولی اختلافات بین دو نهاد اداری، مردم را از حق خود بی بهره کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار