امید قادری در گفتگو باتابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:طبق برنامه اعلام شده صدور دفترچه درمانی بیمه شدگان صندوق های کارکنان دولت ، سایر اقشار و ایرانیان این استان همزمان با سراسر کشور از یکم تیر ۱۴۰۰ متوقف و ارائه خدمت درمانی به بیمه شدگان بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 23 June 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : تمام بیمه شدگان می توانند در مراجعه به مراکز درمانی ، تنها با ارائه کد ملی ویزیت شده وخدمات پاراکلینیک را دریافت نمایند .

وی تصریح کرد : برای پیشگیری از این مشکلات احتمالی ، اطلاع رسانی لازم به موسسات طرف قرارداد انجام شده است ، هر چند در آغاز اجرای یک طرح ملی مشکلاتی وجود دارد ، اما تلاش می شود این مهم به نحو مناسبی رفع شود و بطور قطع فراهم کردن زیرساخت های لازم در تحقق اهداف بسیار اثرگذار است .

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : در مراکزدانشگاهی نیز با تامین زیرساخت های لازم در صدد هستیم این طرح به نحو شایسته اجرا گردد.

قادری تاکید کرد : برای تحقق دولت الکترونیک و ایجاد پرونده الکترونیک سلامت آحاد مردم وطبق الزامات قانونی مبنی برحذف تدریجی دفترچه های درمانی ، ازابتدای تیر ماه در هیچ کدام از صندوق های بیمه سلامت، بیمه سلامت همگانی ، روستاییان وعشایر، کارکنان دولت ، سایر اقشار وایرانیان چاپ دفترچه نداریم و درصورت نیاز ، فقط برگه حاوی مشخصات بیمه شده چاپ وارائه می گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار