سحر حمزه خبر داد:
مسئول کلینیک دیابت استان کرمانشاه گفت:بیماران دیابتی نیازمند به انسولین قلمی باید با مراجعه به مراکز درمانی در سامانه نادر وزارت بهداشت ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 22 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   سحر حمزه اظهار کرد:دیابت یکی از شایع ترین بیماری‌ها در دنیاست،  انسولین قلمی، نیاز تعداد بسیاری از بیماران دیابتی است و کمبود آن گاهی باعث  نگرانی بیماران می‌شود.

وی افزود:در این راستا وزارت بهداشت سامانه‌ای طراحی کرده است تا بیماران نیازمند به سرعت به این دارو دسترسی پیدا کنند و بیماران به دو روش مراجعه حضوری و تلفنی می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند. تعداد ۶ مرکز تخصصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

حمزه تصریح کرد:بیماران برای ثبت نام می توانند به کلینیک دیابت بیمارستان طالقانی کرمانشاه، بیمارستان امام حسین(ع)، درمانگاه ثامن الائمه مسکن، بیمارستان شهدا هرسین، درمانگاه مدلل اسلام آباد غرب، درمانگاه حضرت رسول اکرم (ص) جوانرود مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۳۸۳۶۲۰۱۴ و ۳۸۳۸۷۰۲۷ تماس بگیرید.

وی گفت: به زودی ثبت نام در سامانه دریافت انسولین توسط مرکز بهداشت در روستا‌ها و مناطق دور افتاده هم انجام شود.هم اکنون در مناطق شهری استان کرمانشاه ۱۰ درصد و در مناطق روستایی ۵ درصد از هم استانی‌ها مبتلا به دیابت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار