سردار حبیب الله امیری خبر داد:
رئیس ستاد سمر گفت:ملت ایران با تدبیر ابراهیم رئیسی بار دیگر درخت امید را بر این سرزمین و در قلب یکایک پیران و جوانان و خردمندان کاشته و حماسه ی بزرگی خواهند آفرید.
کد خبر: ۹۷۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، امروز جمعی از هواداران ابراهیم مرکز در محل ستاد سمر استان کرمانشاه گرد هم آمدند.سردار حبیب الله امیری رئیس ستاد سمر در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مردم قهرمان ‌و پهلوان استان کرمانشاه جهت حضور در این مراسم اظهار کرد:مردم استان کرمانشاه امیدوار باشید و بر خود ببالید که سیدی از تبار هابیلیان اینک میخواهد تبر مبارزه با فساد را بر علیه مفسدین اماده کند،جنگ اوران، قهرمانان، مردمانی که جنگ ۸ ساله را با شجاعت پشت سر گذاشتید و پشت ابر قدرت ها را به زمین کوبیدید، مردانی که چهره ی مفسدین را به تدبیر ابراهیم رئیسی افشا و دستان ننگین و کثیف مفسدان و خائنان را یکی بعد از دیگری برملا خواهیم کرد.

وی افزود:ملت ایران با تدبیر ابراهیم رئیسی بار دیگر درخت امید را بر این سرزمین و در قلب یکایک پیران و جوانان و خردمندان کاشته و حماسه ی بزرگی خواهند آفرید.

امیری با اشاره به حضور با شکوه مردم در سراسر کشور در حمایت از آیت الله رئیسی افزود: این حضور پرشور و این شور و شعور فقط لطف خداوند تبارک و تعالی است،موج بزرگ خوزستانی های قهرمان را از عرب و بختیاری و لر و شیعه و سنی گواه همین لطف است.

امیری ابراز کرد:ما هم اینک نیز پیروزیم زیرا با صداقت با مردم سخن گفتیم،از داشته های این سرزمین میزنیم، از پیروی از ولایت ، از رفع مشکلات و برداشتن موانع جاری با مردم سخن گفتیم.

وی با ضمن تاکید به ایجاد وحدت بین ملت ایران با هرقومیت و دین و مذهبی تصریح کرد:امیدواریم با با تدبیر مردم و با دستان ابراهیم زمان، یکی بعد از دیگری بت های زمانه شکسته شود وبا همه ی ناملایمات و ناجوانمردی ها و کارشکنی ها ملت ایران ثابت خواهند کرد که پایدار و استوار و پیرو شهیدان و در کنار مقام معظم رهبری بر پیمان خود برای شکوفایی این سرزمین استوارند و
این شکوه و عظمت، دلدادگی زیبا و امید آفرین است، بر خود ببالید که در مسیر شهدا قرار گرفته اید.

وی با درود به روح پاک شهدای کرمانشاه افزود:دشمن کور دل با شهادت شهید سلیمانی ۸٠ ملیون ایرانی را به سلیمانی تبدیل کرد و ما کنار هم ایستادیم تا به جهانیان ثابت کنیم که مجد و عظمت این سرزمین را دوباره به جایگاه اصلی ان باز خواهیم گرداند و طعم تلخ مجازات را بر مفسدین خواهیم چشاند.

وی ابراز کرد: ما خدمت به مردم را ما افتخار میدانیم و انشالله در فصل شکوفایی ملت،مفسدان مجازات و صادقان به عدالت خواهند رسید.
از فردای پیروزی روز پایان فساد در این سرزمین برای همیشه ی تاریخ خواهد بود
ما همگی متعهد، پایدار، استوار، باایمان، با صلابت و با عشق و امید ایرانی را که یک درصد جمعیت جهان و ۱۱ درصد دارایی جهان را دارد با تدبیر دانشمندان و اراده ی مردم نجیب به اوج شکوفایی خواهیم رساند.و کسانی را که به این خاک طمع داشتند امیدشان را برای همیشه نا امید خواهیم کرد.

امیری اظهار کرد:در این سرزمین شیعه، سنی، عرب، عجم در کنار هم گل های زیبای این تابلوی زیبای ایران هستیم و هریک درجای خود افتخار افرین برای همیشه تاریخ خواهد بود، قسط و عدل و داد را در این سرزمین اقامه خواهیم کرد

وی با بیان اینکه دست خدا با این جماعت است ،گفت:امیدواریم ملت همچون گذشته با حضور حداکثری پای صندوق رای بر عظمت و شکوه ایران خواهند افزود.

رئیس ستاد سمر در استان افزود:سمر به معنای ستاد مردمی رئیسی،پس از ۲۷ مرداد که محضر جناب سید در مشهد رسیدیم و ۷٠٠ نفر فرهیختگانی با ایشان تجدید میثاق کردند، ایشان خواستند این جمع با صلابت حفظ شود و
برای حفظ این جمع تا کنون ۲هزار و ۲۵٠ جلسه در سراسر ایران رفتیم تا روز ۲۸ خرداد ثمر از فردای ان روز به عنوان شناسنامه ی سیاسی این جمع مشخص میشود جمعی هستند که به پاکدامنی این سرزمین اهتمام می ورزد.

امیری در مایان گفت:سمر یکی از مصادیق فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند انقلاب اسلامی،انقلاب ریزش ها و رویش ها است، که مصادیق می توان به وجود انسان های پاک، بصیر و پاکدامن و متعهد به این سرزمین اشاره کرد.آیت الله رئیسی نیز از همین تبار است و یکی دیگر از این رویش ها دانشمندان جوان و انقلابی و مجلس انقلابی نام برد و حضور آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و ایشان با وعده خشکاتدن فساد از سرچشمه در این انتخابات پا نهادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار