اجتماع بزرگ فعالان فضای مجازی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و ستاد مردمی کرامت استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در این اجتماع بزرگ«علی دودمان تیپی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «آیت الله رئیسی» شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: انقلاب اسلامی مجموعه ای از برترین ها است.ابتدا خودامام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذارکبیر انقلاب موفق ترین فرد مذهبی در تاریخ بعد از اسلام بودند که موفق به استقرار یک حکومت دینی  شد.

وی تاکید کرد: وطن پرست ترین،ایثار گرترین و نام آورترین سرداران ایرانی نیز نیز در ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شناخته شدند.سردار بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی که توفیقات متعددی را کسب و نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود و با هیچ یک از سرداران ایرانی قبل و بعد از اسلام قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه گفت:مرحوم امام قلی خان در زمان شاه عباس موفق شد بندر گمبرون را فتح کند و بعد از ۱۱۷ سال آنرا از پرتغالی هاپس بگیرد،پرتغال قدرت اول آن زمان بود و امام قلی خان موفق شد که بندرعباس را تصرف و به ایران بازگرداند.
هرچند توفیقات چنین سرداران ایرانی نیز در طول تاریخ به چشم می خورد و بسیار برای کشور راهگشا بوده است، اما هرگز به پای عظمت توفیقات شهید حاج قسم سلیمانی نمی رسد.

دودمان تیپی با اشاره به اقتدار کشور در منطقه افزود: ایران در مقتدرانه ترین زمان خود در طول چند صد سال اخیر است، همچنین ازنظر توان نظامی کشور کاملا در منطقه و جهان خودکفا است.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان ما اندکی ضعف در ایران مشاهده می کردند،در حمله و از بین بردن کشور درنگ نمیکردند.دشمنان در پشت مرزهای ایران و حتی پشت مرزهای کشورهای همسایه ما متوقف شده اند.

وی اظهار کرد:کشور ما مستقل ترین کشور منطقه و شاید جهان است در حالی که زمان پیش از انقلاب حدود ۴٠ هزارمستشار امریکایی در ایران با مصونیت کامل قضایی حضور داشتند،ولی اکنون تعداد مستشاران خارجی موجود در ایران شاید ازچند ده نفر تجاوز نکند و این تعداد مستشاران به علت مراودات و تبادلات با کشورهای دیگر کاملا طبیعی است.

وی با اشاره به روابط بین ایران و روسیه و چین تصریح کرد:این دو کشور هرگز بر ما تسلطی نخواهند داشت و یک رابطه ی محترمانه ی دو جانبه جاری است.

دودمان تیپی با ابراز ناراحتی از خسارت های فراوانی که به علت وجود دولت هایی که توسط جناح سازش کار غرب تصاحب شده است به ایران وارد شده،اظهار کرد:متاسفانه خسارت های فراوانی از جمله به فنا رفتن صنعت هسته ای از جانب دولتی که همه چیز را در آیینه توافق با غرب و امریکا میبیند و همه ی توان مملکت را در این راه نهاده و پاسخی دریافت نکرده، به ایران وارد شده است.

وی در پایان از همه فعالان فضای مجازی و افسران جنگ نرم در خواست کرد در این موقعیت تاریخی بسیار مهم برای مردم و جوانان روشنگری کنند و مردم را در یک انتخاب درست و مهم و سرنوشت ساز یاری و راهنمایی کنند،تاکشور به دست کسانی اداره شود که به نیروی داخلی و نیروی جوانان کشورمان باور دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار