حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت:امام راحل احیاگر اسلام ناب و انسانیت بودند، در دنیای توحش، بربریت، وحشی گری، غارت و چپاول امام آمدند تا بار دیگر انسانیت را برگردانند و اسلام را احیا کنند.
کد خبر: ۹۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 05 June 2021

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال قیام 15 خرداد و رحلت امام مصادف است با شهادت امام صادق (ع) و افتخار ما در این است که ما شیعه ی جعفری هستیم و معلومات و بیشتر احادیث ما از مکتب امام صادق (ع)و شاگردان فراوانی است که تربیت کردند.

وی تصریح کرد:امام انسان هایی را تربیت کردند که توانستند جان های خود را احیا و حماسه بیافرینند و اعجاز گر قرن در مقابل تمام دنیای کفر و استکبارو حمایت کننده انقلاب باشند و با خون خود درخت طیبه و شجره ی طیبه ی انقلاب را آبیاری کردند.

حجت الاسلام عسگری افزود: ما هرآنچه داریم مدیون امام هستیم و بالغ بر۲۲۵هزار شهید، ۶٠٠هزار جانباز،۴۲هزار نفر ازاده و رزمندگانی که فاتحین حماسه ها بودند که صبر اینها الگو ی مثال زدنی و تربیت شده  دست امام  و بزرگترین کاری که امام کرد تربیت این انسان ها بود، امروز می بینیم اگر مملکت ما دارای عزت، قدرت، شوکت و عظمت است به خاطر وجود این انسان های تربیت یافته در مکتب امام راحل انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و اموروایثارگران کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ثمره تلاش ها و خون شهیدان است و ما امروز وظیفه داریم خون شهدا را پاس و راه انها را با حفظ نظام ادامه دهیم. امروزه حفظ نظام با شرکت در انتخابات باشکوه و درست که هم با هم شرکت ودرست انتخاب می کنیم تا بتوانند ادامه دهنده ی راه شهیدان و نورانی امام و بتواند خدمت گذار صادق برای ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

وی اظهار کرد:همانطور که رهبر فرمودند: انتخابات یک روز است و افراد یک ساعت وقت میگذارند ولی تاثیر ان ۴ سال و بلکه سالیان متمادی است که یک رئیس جمهور با قدرت انتخاب شده می تواند تاثیر گذار باشد در کل دنیا  می تواند برای نسل های اینده زیرساخت های خوبی از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی فراهم کند که نسل های اینده با عزت زندگی کنند.

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت:حضور با شکوه ما می تواند خیلی تاتیرگذار و باعث می شود چشم دشمنان کور و خاری دشمنان شویم شرکت در انتخابات شوکت اسلام را در بر و در سرنوشت تک تک آحاد جامعه موثر است، عدم حضورما می گوید هرچه دیگران انتخاب کردند اما حضور ما یعنی در سرنوشت خود دخیل خواهیم بود. انسان ها سرنوشتشان دست خودشان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار