دو داروخانه‌ای که در سطح شهرستان محلات فعالیت می کردند به دلیل رای کمیسیون ماده ۲۰ از معاونت غذا و داروی استان حکم تعلیق دریافت کردند و به مدت دو و نیم تا سه ماه فعالیتشان به علت تخلفاتی که داشتند منع شده است.
کد خبر: ۹۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 01 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در این باره گفت: تعطیلی این دو داروخانه مشکلات و بلاتکلیفی را برای بیماران و افرادی که داروهای خاص و همچنین انسولین و غیره دریافت می‌کردند به وجود آورده است.
دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: به صورت جایگزین برای اینکه برای شهروندان مشکلاتی ایجاد نشود تمهیداتی را اتخاذ کرده ایم که یکی از داروخانه های در سطح شهر داروخانه حمید را به عنوان داروخانه شبانه روزی انتخاب کردیم تا جوابگوی نیاز مراجعه‌کنندگان و بیماران باشد به غیر از آن نیز داروخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نیز به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته جوابگوی بیماران می باشد.
وی تاکید کرد: مقرر شد بیمارانی که داروهای خاص یا داروهای مثل انسولین و غیره دریافت می‌کنند، سهمیه ای که مربوط به این دو داروخانه بوده، در اختیار سایر داروخانه ها قرار گرفته شود و بیماران بتوانند داروهای خود را از داروخانه های سطح شهر تهیه کنند.
وی یادآور شد: جانبازان و افرادی که از بیمه دی استفاده می کنند می‌توانند به داروخانه مراجعه کنند و داروهای خود را دریافت کنند و با گرفتن فاکتور دارو و ارائه به بیمه خود هزینه آنها عودت داده خواهد شد.
دکتر قلیچ خانی یادآورشد: همچنین شهروندانی که باز در این خصوص مشکلات و یا سوالاتی دارند می‌توانند از طریق روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، کارشناس داخلی شبکه بهداشت و درمان و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ ما را در جریان قرار دهند و ما حتماً پاسخگو خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار