رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: از مجموع ۸۰۰ تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، ۳۰۰ مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان‌ها تعلق دارد که شهرداری قصد دارد تابلوهای نا ایمن این ارگان‌ها را جمع‌آوری کند.
کد خبر: ۹۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 26 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه باران و طوفان شب گذشته خساراتی به فضای سبز شهر وارد کرده است، اظهار کرد: در اثر بارش‌های دیشب ۱۵ اصله درخت در مناطق مختلف شهر سقوط کرده و جز این خسارات دیگری به فضای سبز شهری وارد نشده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه این سازمان برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر افزود: از مجموع ۸۰۰ تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، ۳۰۰ مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان‌ها تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه چند هفته پیش تابلوی تبلیغاتی یکی از ارگان‌ها در میدان امام حسین (ع) کرج سقوط کرد، اضافه کرد: هر چند این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت ولی شهرداری در نظر دارد، تابلوهای ناایمن ارگان‌های شهر را پس از سه مرتبه، جمع آوری کند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیشرفت ۹۰ درصدی پارک شهید ایرانی اشاره کرد و گفت: فاز دوم این پارک به مساحت ۱۰ هکتار و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد مراحل آخر عمرانی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه درختان چند ساله از گونه‌های بید، تبریزی و نارون کاشته شده است، گفت: تاکنون ۲۷۰۰ اصله درخت و بالغ بر ۷۰۰۰ بوته درختچه کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: چمن کاری، کاشت گل‌های فصلی و دائمی و استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

بضاعتی پور با اشاره به عملیات جانمایی و نصب مبلمان در این پروژه، افزود: پارک شهید ایرانی با نصب ۱۶ آلاچیق خانوادگی، احداث ۱۶ سکوی نشیمن، دو زمین بازی چند منظوره با وسایل بازی کودکان و سرویس بهداشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان منطقه ۵ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار