سعید طلوعی:
شهردار کرمانشاه از افتتاح تقاطع غیرهمسطح "شهید سلیمانی" خبر داد و گفت: این پروژه بزرگترین پروژه عمرانی شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۶۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 24 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سعید طلوعی امروز (سوم خرداد) در حاشیه افتتاح این مسیر از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی اظهار کرد: در این تقاطع که سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و حوزه ترافیکی در اجرای آن بسیار دخیل بود، و علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و بیماری کرونا، همچنین مشکلاتی از قبیل کمبود سیمان، بتن، حدود ۱۹ ماه طول کشید تا با یاری خداوند، توانستیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه طی این مدت فشار‌های بسیاری متحمل شدیم، افزود: با این وجود تلاش کردیم برای راحتی مردم با آماده سازی هر لاین، کار بازگشایی مسیر انجام شد تا مردم دچار مشکل نشوند و در فروردین ماه سال گذشته مسیر شرق به غرب و غرب به شرق پروژه افتتاح شد.

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: از سه ماه پیش مسیر شرق به جنوب و زمان تحویل سال هم مسیر زیرگذر شمال به جنوب و جنوب به شمال را به بهره برداری رساندیم. مسیر نهایی غرب به شمال این پروژه نیز امروز افتتاح شد تا کار پل تقاطع به طور کامل به پایان برسد. برخی قسمت‌های مربوط به پروژه از جمله فضای سبز و چندین رمپ باقی مانده که طی ۲۰ روز آینده به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: تقاطع شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهر است که به بهره برداری رسید، این پروژه در ورودی شهر کرمانشاه قرار دارد و باید به بهترین وجه زیباسازی شود،به علاوه کار‌های عمرانی این پروژه عملا ظرف ۱۵ ماه انجام شد، زیرا کارگاه یک ماه به دلیل ابتلای کارگران به کرونا تعطیل و یک و نیم ماه هم اصلا بتن و سیمان نداشتیم و برودت هوا در زمستان و مسائل این چنینی هم موجب شد در مجموع کار پروژه حدود چهار ماه به تعویق بیفتد.

طلوعی افزود: اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی برای این پروژه صرف و این میزان اعتبار با توجه به نوسانات قیمت در پروژه هزینه شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: زمانی که وارد شهرداری کرمانشاه شدم با وضعیت نابسمانی در خصوص پرسنل شهرداری مواجه شدم، چرا که موقع کار حدود ۱۲۰۰ نفر نیرو داشتیم و وقت حقوق دادن که می‌رسید به ۴۵۰۰ نفر باید حقوق می‌دادیم! و اصلا حضور و غیابی در خصوص نیرو‌ها صورت نمی‌گرفت. در برخی موارد، یک نفر دو تا سه سال اصلا وارد شهرداری نشده بودند اما حقوقش را طی این مدت تمام و کمال دریافت کرده است.

طلوعی با اشاره به اینکه در اولین اقدام کار تصویربرداری و اثر انگشت را در مجموعه شهرداری شروع کردیم و از این طریق افراد غایب سرو کله شان در شهرداری پیدا شد، خاطر نشان کرد: در مرحله بعد سراغ ساماندهی شرکت‌های متعدد شهرداری رفتیم و تلاش کردیم با تاسیس یک شرکت به نام "موسسه زاگرس" وضعیت نیرو‌های این شرکت‌ها را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه نیرو‌های این شرکت‌ها را در زیرمجموعه یک شرکت جمع آوری کردیم، اظهار کرد:  از ۲۲ ماه پیش درخواست راه اندازی این شرکت به شورا داده شد که به هر دلیل، علیرغم چندین بار پیگیری طی این مدت رسیدگی نشد. درباره شورای شهر هم بهتر است از این به بعد میدان را به جوانان داد چرا که برخی افراد در طول دوره‌ای متمادی عضو شورای شهر بودند، اما اقدام خاصی انجام نداده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اخیرا سهام شرکت نوین که ۵۱ درصد آن متعلق به خانم شیرزادی بود به شهرداری کرمانشاه "هبه" شد و با این اتفاق خوب تصمیم گرفتیم نیرو‌ها را در این شرکت ساماندهی کنیم، تشریح کرد: بنابراین تمام نیرو‌های شرکتی و روزمزدی‌ها در این شرکت ساماندهی شدند و قرار است همین جمعه از همه آن‌ها آزمون گرفته شود. این کار اقدام شجاعانه‌ای بود که باید انجام می‌شد.

طلوعی تاکید کرد: این اقدام حدود سه میلیارد تومان برای شهرداری کاهش هزینه دارد وکار نظارت بر نیرو‌ها هم دقیق‌تر اعمال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار