مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اهدای ۳۶ تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم شهرستان بیرجند با مشارکت خیران آموزشی خبر داد. "واقعی" ارزش این تبلت ها را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: این تعداد تبلت توسط موسسه خیریه علی بن ابیطالب(ع) تهران تهیه و بین دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند شهرستان بیرجند توزیع شد. وی با اشاره به نقش "نجمه خدمتی" قهرمان تیراندازی جهان، به عنوان نماینده این موسسه در تهیه و واگذاری این تبلت ها به دانش آموزان بیرجندی گفت: دانش آموزان بیش از ۱۲ آموزشگاه مرکز استان از مزایای آن بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۶۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 24 May 2021

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه ورود خیران به موضوع تجهیزات کمک آموزشی را با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی آموزش حضوری مورد تاکید قرار داد.
وی یادآور شد: در این شرایط فرایند یاد دهی و یاد گیری از طریق فضای مجازی، رسانه ملی، شبکه شاد و توزیع درسنامه دنبال شد و معلمان استان با تلاش مضاعف و شبانه روز خود،اجازه توقف این فرایند و جاماندن دانش آموزان حتی در دورافتاده ترین نقاط استان از تحصیل را ندادند.   
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی  با اشاره به توزیع حدود ۶ هزار تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان محروم از گوشی و تبلت هوشمند در استان، تصریح کرد:  این تعداد از گوشی و تبلت با مشارکت خیران، دستگاه ها اجرایی، معلمان و دانش آموزان و بانک ها تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار