سرهنگ عباس نادعلی خبرداد؛
تابناک سمنان: سرهنگ عباس نادعلی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: ۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان کشف شد.
کد خبر: ۹۶۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 23 May 2021

کشف ۳۱۸ کیلو تریاک و هروئین در عملیات مشترک پلیس - ایسنا

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار داشت: در اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد انتقال و جابجایی محموله ای از مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرقی به داخل کشور دارند.
سرهنگ عباس نادعلی با اشاره به اطمینان پلیس از صحت خبر به دست آمده و تعیین مکان و مسیرهای عبوری قاچاقچیان، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم و قانونی با استان هدف انجام شد.
نادعلی با بیان اینکه تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس، با تایید اطلاعات، محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان را تحت کنترل نامحسوس خود درآوردند، افزود: بعد از ظهر شنبه یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با رصد ماموران انتظامی استان سمنان شناسایی و توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: از درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: پس از طی مسافتی کوتاه با توجه به موقعیت جوی و مکانی منطقه، قاچاقچیان متواری شدند و بیش از ٢٢ کیلوگرم هروئین کشف شد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار