رئیس ‌آموزش ‌و پرورش سمیرم
تابناک: رئیس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: مدارس سراسر شهرستان سمیرم و مراکز آموزشی و رفاهی شهرستان در روزهای باقیمانده تا نوروز، به‌منظور اسکان مسافران در سمیرم تجهیز و آماده می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ 02 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سید ضیاء موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ا اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران در شهرستان سمیرم اظهار داشت: 17 مرکز آموزشی، رفاهی با ظرفیت 114 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در سمیرم آماده شده است.

‌وی با اعلام آمادگی این اداره به‌منظور استقبال و اسکان مسافرین نوروزی، افزود: پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال این شهرستان میزبان خیل گسترده مسافران نوروزی باشد.

‌رئیس اداره آموزش و پرورش سمیرم از آمادگی این اداره در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش در ستاد اسکان مسافران نوروزی ارائه خدمات با کیفیت است تا مسافران خاطرات خوشی را از سمیرم در ذهن ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت اسکان برای ثبت‌نام مسافران آماده است، تصریح کرد: خانه معلم سمیرم با ظرفیت 5 اتاق مجهز به تمام امکانات رفاهی و در روستاهای ونک، حنا، کمه، چهارراه یک مرکز آموزشی، رفاهی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان اینکه یک واحد آموزشی در اختیار شهرداری سمیرم برای اسکان مسافران نورزی است، اظهار داشت: کلاس‌های مدارس شهرستان سمیرم بر اساس درجه‌بندی مجهز به فرش، وسایل بهداشتی و امکانات خواب، تلوزیون و یخچال است.

وی با اشاره به اینکه برای آشنایی مهمانان نوروزی بروشورهایی از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی شهرستان تهیه شده، خاطرنشان کرد: روابط عمومی آموزش‌وپرورش نسبت به تهیه بنرهای راهنمای مسافران اقدام کرده است که در مسیر مسافران نصب می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش سمیرم با بیان اینکه از 27 اسفندماه ستاد اسکان مسافران نوروزی سمیرم به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند، بیان کرد: ستاد مسافران نوروزی سمیرم به صورت رسمی از یک فروردین ماه 94 آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی افزود: با اشاره به اینکه اداره آموزش و پرورش این شهرستان از ابتدای تعطیلات تا پایان آن آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، افزود: سال گذشته بیش از 11 هزار نفر در مدارس شهرستان سمیرم اسکان داده شدند که امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش پیدا کند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :