استاندار:
استاندار همدان گفت: احیای ۱۲۰ واحد تعطیل در عرصه صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری به چرخه تولید از افتخارات استان در سال گذشته است که همین روند امسال دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ 20 May 2021
 «سید سعیدشاهرخی» روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: روند احیای واحد‌های راکد با مشارکت بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی به خوبی اجرا شده است.

به گزارش تابناک همدان، وی تاکید کرد: هنوز هم تعدادی از واحد‌های تعطیل در استان وجود دارد که در سال جاری برای رفع موانع آن‌ها برنامه داریم.

استاندار همدان گفت: برخی از واحد‌ها در دستگاه قضایی پرونده دارند که مدیران دستگاه‌های متولی شناسایی آن‌ها را در اولویت قرار دهند تا این واحد‌ها نیز به چرخه تولید بازگردند.

او خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰۰ پروژه اقتصادی در سطح استان در حال اجراست که حمایت از این واحد‌ها نیز در دستور کار است تا به سرعت بهره برداری شود.

شاهرخی از بانک‌های استان خواست تعامل خود را با بخش خصوصی تقویت کرده و منابع مالی مورد نیاز آن‌ها را به موقع در اختیارشان بگذارند تا روند تکمیل را با شتاب سپری کنند.

استاندار همدان با اشاره به توسعه کم نظیر استان در دولت تدبیر و امید افزود: در این مدت استان در ۱۰۰ شاخص رشد داشت که با آمار و ارقام مستند ارائه شده است.

وی همچنین از فرمانداران خواست طرح‌های نیمه تمام را احصا کرده و برنامه عملیاتی برای اتمام آن‌ها ارائه کنند.

شاهرخی به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد تعامل و ارتباط نزدیک با سرمایه گذاران داشته باشند تا شاهد رویش طرح‌های اقتصادی جدید در این منطقه باشیم.

احیای معادن راکد، بازگشت منابع آب اختصاص یافته به طرح‌های اجرا نشده و توجه به استارت آپ‌ها از دیگر مواردی بود که استاندار همدان به مدیران استان تاکید کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار