دستگاه قضا به دنبال جنگ با بانک‌ها نیست؛
تابناک سمنان: سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بانک‌ها به جای شفاف سازی روند پرداخت تسهیلات، شعبده بازی می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 20 May 2021

بانک‌ها شعبده بازی می‌کنند/ قوه قضائیه در «میدان» اقتصاد - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در سمنان با بیان اینکه بانک ها باید از تولید ملی حمایت کنند گفت : بانک ها با تولید کننده ای که حقیقتا به دنبال تولید و رونق بخشی به اقتصاد کشور است تعامل کنند .

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا به دنبال جنگ با بانک ها نیست تاکید کرد: هدف این است که هر دو بخش با هم به کمک تولید کننده بشتابیم تا رونق و جهش تولید اتفاق بیفتد.

سعید عمرانی افزود: مشکل برخی تولیدکنندگان ، گاهی صرفا با امهال ، فرصت مجدد ، قسط بندی و محاسبه صحیح نرخ سود و شفاف سازی تسهیلات رفع می شود ولی روند محاسبه بازپرداخت تسهیلات بانکی در برخی بانک ها به گونه ای است که شفاف سازی جای خود را به شعبده بازی داده است .

عمرانی همچنین با بیان اینکه قانون به دستگاه قضا اجازه داده در موضوع فعل و ترک فعل مدیران ورود کند گفت: مدیری که توانایی انجام وظایف محوله را ندارد ، مسئولیت را واگذار کند ولی با مدیران متخلف که در اجرای طرح ها و رونق تولید مانع تراشی و ترک فعل می کنند، تولید برخورد قانونی می کنیم

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار