کد خبر: ۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 17 September 2015
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از آغاز عملیات تعریض و بهسازی جاده قزلحصار با اعتبار30 میلیارد ریال خبرداد.

علی اصغر کمالی زاده روز پنج شنبه افزود: عملیات اجرایی پروژه های جدید در حوزه معابر شهری این کلانشهر آغاز شده که طرح تعریض و بهسازی جاده قزلحصار یکی از این پروژه ها است.

وی ادامه داد:اجرای طرح مذکور به منظور ساماندهی معابر شهر در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به مسیرهای مورد نیاز است.

کمالی زاده خاطر نشان کرد: جاده قزلحصار به علت محدودیت عرضی مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و سبب تراکم ترافیک در مسیر عبوری شده است.

وی گفت: بهسازی معبر از محدوده پل حصارک تا راه آهن در حال انجام می باشد.

این مسوول بیان داشت: جاده قزلحصار از شریان های اصلی در استان البرز است که ارتباط شمالی جنوبی شهرهای واقع در غرب استان البرز از کانال این شریان عبور می کند و بر همین اساس از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

کمالی زاده افزود: با توجه به اهمیت موضوع، با تدبیر مدیریت شهری و طبق تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل راه و شهرسازی البرز، جاده قزلحصار به منظور اجرای عملیات عمرانی، به شهرداری کرج تحویل داده شد تا مراحل مختلف تعریض و بهسازی در آن به اجرا در آید.

به گفته این مسوول، همچنین پروژه تعریض پل ها و جاده چالوس، حد فاصل میدان حافظ تا تونل بیلقان (خط 4 حصار) به دلیل اهمیت دسترسی ایمن و بدون اتلاف وقت به جاده چالوس برای مسافرانی که قصد سفر به شهرهای شمالی و یا استفاده از جاذبه های گردشگری رشته کوه البرز را دارند، به زودی آغاز خواهد شد.

جاده قزلحصار به مسافت حدود 7 کیلومتر در جنوب غربی کرج واقع شده که یکی از مسیرهای پرترافیک این کلانشهر محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار