به گفته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام چهار طرح تولیدی و صنعتی در این منطقه روز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 11 May 2021

بهره برداری از چهار طرح تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق گفت: این چهار طرح در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و ایمپلنت‌های فیزیوتراپی، تجهیزات مورد نیاز لوازم خانگی، تولید انرژی برق و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی گفت: برای راه اندازی این تعداد واحد تولیدی بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

ثناگو مطلق با اشاره به این که با افتتاح این واحد‌های تولیدی زمینه اشتغال حدود ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود گفت: طی یک سال گذشته برای دومین بار است که شاهد بهره برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری هستیم.

او افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نامگذاری شده هدف مجموعه پیام بر این است تا با تسهیل گری و توسعه هر چه زیر ساخت بتوان شرکت‌های بیشتری در این منطقه را جذب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار