رئیس پلیس راه استان محورهای کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران و بیستون - سنقروکلیایی را به عنوان پرحادثه ترین محورهای استان در سال ۱۳۹۹ معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سرهنگ «محمد حیدری»در خصوص وضعیت راه‌های استان کرمانشاه، اظهار داشت: سال گذشته و در محورهای یاد شده مجموعا ۸۵ نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند.

وی افزود: بیشترین تلفات رانندگی مربوط به محور کرمانشاه - اسلام آباد با ۳۵ نفر، کرمانشاه - کامیاران با ۳۳ نفر و بیستون - سنقروکلیایی با ۱۷ نفر بود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: محور اسلام آبادغرب - شاهبدادغ و محور کوزران هر کدام با ۱۵ فوتی، بیستون - صحنه با ۱۴ فوتی و کرمانشاه - روانسر با ۱۱ فوتی دیگر محورهای پرحادثه استان در سال گذشته بودند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در محورهای یاد شده علاوه بر ۱۴۰ کشته به جا مانده، یک هزار و ۱۵۳ نفر نیز زخمی شدند.

وی خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، عجله و شتاب، خوردن و آشامیدن، حواس پرتی و صحبت کردن مداوم با سرنشینان را از مهمترین عوامل وقوع سوانح رانندگی ذکر کرد.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به جان باختن ۳۰۴ نفر و زخمی شدن ۳ هزار و ۸۹۲ نفر در سوانح رانندگی سال قبل، گفت: افراد فوتی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۳ درصد و افراد مجروح نیز حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان در پایان تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین امسال را نیز ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت ۳۱۴ نفر هم زخمی شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار