فرماندار ماسال:
در صورتی که دشمنان انقلاب دست از پا خطا کنند بار دیگر ملت ایران با همان روحیه سلحشوری و ایثارگرانه خود آنها را از اقدام نا به خردانه پشیمان می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ 02 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،ابراهیم طاهرنژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان با قدردانی از توجه ویژه وی به مسائل و مشکلات ایثارگران ماسال، اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در قبال تهدیدات خارجی و داخلی بیمه می‌کند.

وی راه‌اندازی کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌ها را گامی بلند برای ترویج و ارتقای روحیه ایثارگری در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان دانست و افزود: در صورتی که دشمنان انقلاب دست از پا خطا کنند بار دیگر ملت ایران با همان روحیه سلحشوری و ایثارگرانه خود آنها را از اقدام نا به خردانه پشیمان می‌کنند.

فرماندار ماسال نیز در دیدار مذکور اظهار کرد: مردم ماسال در دفاع مقدس همواره روحیه سلحشوری و ایثارگری مثال‌زدنی داشتند.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه جانفشانی‌های مردمان این دیار در جنگ تحمیلی نشان از اوج همت و غیرت دینی در فرهنگ این مردم دارد، تصریح کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران دارای اهمیت زیادی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مسایل و مشکلات جانبازان زیر 25 درصد در برخی از موارد خلاهای قانونی وجود دارد ، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند با وضع قوانین مربوطه نسبت به برطرف شدن این مشکلات اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار