مسئولان مازندران با حضور در منزل قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با این پهلوان ورزشی و خانواده‌اش، دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 16 September 2015
به گزارش تابناک مازندران حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان امشب با حضور در منزل قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با او و خانواده‌اش، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس هیئت کشتی آمل در این مراسم گفت: کشتی یکی از ورزش‌های پهلوانی است که در آن ورزشکاران با نام اهل‌بیت (ع) وارد میدان می‌شوند و درس جوان‌مردی و گذشت می‌آموزند.
قدرت‌الله نهاوندیان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز رشته ورزشی کشتی این است که ورزشکاران در آن برای رسیدن به هدف‌های والای خود باید از بسیاری از خواسته‌های زندگی بگذرند و ریاضت بکشند.
وی با تاکید بر اینکه قاسم رضایی یکی از ورزشکاران نام‌آشنای ورزش کشتی کشور است که از دوره نوجوانانی کار خود را به‌صورت جدی آغاز کرد و بدون حاشیه با کسب معنویات توانست به نقاط مطلوب ورزشی برسد.

* مطمئنم قاسم رضایی در المپیک آینده به‌روی سکو جای دارد

نهاوندیان با اشاره به اینکه عزم مصمم این ورزشکار سبب شد تا در میادین مختلف دست به مدال‌آوری بزند، ادامه داد: حتی بعد از المپیک 2012 پس از عدم دعوت شدن به اردوی تیم ملی با عزم راسخ تمرینات خود را ادامه داده و یاس و ناامیدی در خود راه نداد.
رئیس هیئت کشتی آمل تصریح کرد: شرایط جامعه‌مان به‌گونه‌ای که قهرمانان و پهلوانان را تنها در عرصه قهرمانی دوست دارند و آنها بعد از قهرمانی زود فراموش می‌شوند.
این مسئول با تاکید بر اینکه قاسم رضایی در راه المپیک و کسب مدال‌های مختلف ناملایمت‌های زیادی مشاهده کرد ولی لب به سخن باز نکرد، افزود: باید به فکر آینده این ورزشکار کشورمان بود که در مسیر المپیک 2016 ریو برزیل قرار دارد و مسئولان باید با آینده‌نگری دغدغه‌های مختلف را از او دور کنند.
نهاوندیان در پایان گفت: اطمینان کامل دارم قاسم رضایی با تمرینات مستمر در المپیک آینده مدال‌آوری داشته و بر روی سکو قرار دارد.
منبع:مازنداسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار