با راه‌اندازی دو جایگاه شهید شهرکی و خان اوغلان شمار جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و سی‌ان‌جی در استان البرز به ۱۰۸ باب رسید.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 17 March 2021

بمناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت/ افتتاح دو جایگاه جدید پمپ بنزین در استان البرز

به گزارش «تابناک البرز» قلندرزاده سرپرست روابط عمومی این شرکت در این باره گفت: این جایگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در مجموع دارای ۵ سکو، ۱۲تلمبه و ۲۴ نازل عرضه بنزین هستند.
وی تأکید کرد: این دو جایگاه تازه‌ تأسیس با نام‌های شهید شهرکی و خان اوغلان که "بمناسبت۲۹ اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت" راه اندازی شده اند به ترتیب در زمین‌هایی به مساحت "یکهزار سیصدو چهار" و "هزارو پانصد" مترمربع و جمعا با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۲۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) واقع در کرج ،کمالشهر، خیابان شهید بهشتی و همچنین بلوار موذن، جاده محمود آباد بلوار انرژی هسته ای احداث شده اند.
سرپرست روابط عمومی منطقه البرز اشاره کرد: این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن ۱۸ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند و از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه‌ها، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری در هسته مرکزی شهر کرج و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار