در آستانه چهارشنبه سوری؛
تابناک سمنان: سرهنگ اسدالله ناکینی  فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری فروشنده مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: دو هزار قلم انواع مواد آتش‌زا از این فرد کشف و ضبط‌شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 16 March 2021

ترقه‌های اینترنتی برای چهارشنبه سوری رسید! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

فرمانده انتظامی سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه با اقدام اطلاعاتی مأموران انتظامی این شهرستان از فعالیت فردی متخلف در حوزه تهیه و توزیع مواد محترقه آگاه شدند، ابراز داشت: پس از طی هماهنگی‌های قانونی فرد متخلف و سودجو هنگام فروش مواد آتش‌زا دریکی از خیابان‌های سمنان شناسایی و دستگیر شد.

وی بابیان اینکه طرح استقبال از بهار ازجمله برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه پلیس در آستانه سال نو و ایام نوروزی با جدیت در سطح شهرستان سمنان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: کشف مواد محترقه و آتش‌زا نیز در همین راستا صورت گرفته است.

سرهنگ اسدالله ناکینی ضمن بیان اینکه بالغ‌بر دو هزار و ۶۴ قلم انواع مواد محترقه و آتش‌زا در سطح این شهرستان کشف‌شده است، افزود: هرگونه خریدوفروش مواد محترقه می‌تواند منجر به حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر شود لذا بهتر است والدین در این شب هشدارهای لازم را به فرزندان خود ارائه دهند.

ناکینی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال افراد سودجو و کلاه‌بردار در سایت‌ها اقدام به آموزش ساخت مواد آتش‌زا و محترقه کرده‌اند که ساخت این مواد خطرناک است و می‌تواند صدمات بدنی و تلفات جانی به همراه خسارت‌های مادی زیاد به همراه داشته باشد لذا خریدوفروش این مواد در فضای مجازی نیز رصد می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار