نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در محل مصلی امام خمینی( رحمت الله علیه) شهرستان چهارباغ برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 15 March 2021

از فضای مجازی در جهت بصیرت افزایی جامعه استفاده شود

به گزارش «تابناک البرز» در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین روحی یزدی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک عید سعید مبعث و همچنین حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و به مولودهای محترم و عزیز این ماه پر از خیر و برکت اشاره داشته و گفت: در روز سوم این ماه میلاد با سعادت سیدالشهدا حضرت امام حسین(علیه السلام) روز پاسدار ، و در روز چهارم شعبان میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) روز جانباز و پنجمین روز این ماه میلاد سید الساجدین حضرت امام سجاد(علیه السلام) و در نیمه‌ی این ماه ولادت باسعادت قطب عالم امکان منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) قرار دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه هدف از تشکیل این جلسه که آخرین نشست در سال ۱۳۹۹ می باشد سیاست‌گذاری و اجرای برنامه‌های فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ دانسته و در ادامه افزودند: ان شاء الله سال آینده بسیار پر خیر و برکت می باشد زیرا در آن دو ماه شعبان قرار دارد و آغاز و پایان سال همراه با میلاد حضرت مهدی(عج) می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی در ادامه به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره داشته وبیان نمودند: متاسفانه در روزهای اخیر و قبل از شروع سال جدید ما شاهد به راه افتادن کمپین نه به جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان و معاندان نظام هستیم که در این طرح چهره‌های مختلف حضور دارند و تلاش بر این دارند تا با تشویق خود مانع از حضور مردم در برنامه هایی که به این مناسبت برگزار می شود را داشته باشند. و به همین دلیل شایسته می باشد تا مسئولین و دست اندرکاران تمام همت خود را به کار بگیرند تا مردم در این گونه برنامه ها به بهترین شکل ممکن حضور بهم رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در روز مبعث اظهار داشتند: معظم له جوانان را مخاطب خود قرار دادند و در قسمتی از بیانات خود فرمودند: «دشمن دو هدف را در جنگ نرم دنبال می‌کند یک زنجیره تأسی به حق را قطع کند و دوم حقایق را وارونه نشان بدهند . شما جوانان از فضای مجازی استفاده کنید برای امید آفرینی، برای توصیه به صبر ، برای توصیه به حق ،برای بصیرت آفرینی و برای توسعه خسته نشدن ،تنبلی نکردن و بی کار نماندن و مانند اینان‌«

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزودند: این فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه مسئولین را نسبت به حضور در صحنه ، پیگیری امور و طرح ها را سنگین تر می‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به برگزاری مردمی و خودجوش جشن های نیمه شعبان در سال های گذشته اشاره داشته و بیان نمودند: در طول سال دو مناسبت ایام ماه محرم و جشن های نیمه شعبان کاملا به صورت مردمی برگزار می‌شود و نقش دستگاه‌ها و ارگان‌ها تحت‌الشعاع فعالیت های مردمی قرار می گیرد لذا با توجه به اینکه جشن نیمه شعبان پیش رو در ایام تعطیلی عید نوروز قرار دارد شایسته می باشد تا تدابیر لازم در خصوص برگزاری این برنامه به شکل سال‌های گذشته اتخاذ گردد.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بار دیگر خواستار حضور بهتر و بیشتر دستگاهها و ارگانها در فضای مجازی شده و افزودند با توجه به تعطیلی ایام عید نوروز و استفاده عموم مردم از فضای مجازی بصیرت افزایی در دستور کار افراد و کارگروه‌های فضای مجازی قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با انتقاد از شرایط حاکم بر فضای مجازی پرداخته و افزودند: ضروری می‌باشد تا افراد با تفکرات انقلابی که دارای توانمندی می باشند در این فضا حضور به هم رسانده تا تفکرات مسمومی را که افراد معاند با این نظام مقدس انتشار می‌دهند را از بین ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار