با پیش‌بینی 190میلیارد تومان برای اتوبوسرانی در بودجه 94/
تابناک: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 190 میلیارد تومان به عنوان بودجه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 25 January 2015

به گزارش تابناک سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه بخشی از درآمد این ناوگان ناشی از قیمت کرایه اتوبوس‌ها است، اظهار کرد: بودجه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بر اساس هزینه‌های مورد نیاز این ناوگان بسته می‌شود.

وی به هزینه‌های ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: هزینه‌های این ناوگان شامل حقوق پرسنل است که بیش از 60 درصد هزینه‌های ناوگان را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه حدود 3هزار نیرو در این ناوگان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: حدود 2هزار و 100 نفر از نیرو‌های فعال در ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از رانندگان فعال در این ناوگان هستند.

وی با تاکید بر اینکه البته حدود 2 هزار و 300 نفر از نیرو‌های این ناوگان به صورت مستقیم در اتوبوسرانی فعالیت می‌کنند و حدود 700 نفر از آنها نیز از نیرو‌های پیمانکاری هستند، ادامه داد: نیرو‌های قرارداد پیمانکاری مانند نیرو‌های فنی، بازرسان کارت بلیت و دیگر موارد هستند.

روحانی با اشاره به اینکه پس از حقوق نیرو‌ها، هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و هزینه‌های سوخت درصد عمده‌ای از هزینه‌های این ناوگان را شامل می‌شود، تاکید کرد: هزینه‌های اداری درصد بالایی از هزینه‌های این ناوگان را تشکیل نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های سرمایه‌ای مانند خرید اتوبوس بخش دیگری از هزینه‌‌های این ناوگان را تشکیل می‌دهد، افزود: پیش‌بینی خرید 100 میلیارد تومان اتوبوس در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان از جمله هزینه‌های سرمایه‌ای این ناوگان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به بودجه پیش‌بینی شده برای اتوبوسرانی اصفهان در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 190 میلیارد تومان به عنوان بودجه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: اتوبوسرانی اصفهان همواره درصدد ارائه خدمت به شهروندان است و با تمام مشکلاتی که وجود دارد حمل و نقل مردم را در سطح شهر انجام می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار