معاون استاندار بوشهر:
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: درجلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر برای تعیین کاربری و احداث بنا طرح‌های مختلف بررسی و تصویب شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه کارگروه زیر بنایی و شهرسازی تخصصی تصمیم‌گیری می‌کند اظهار داشت: وظیفه کارگروه زیر بنایی و شهرسازی تصمیم‌گیری تخصصی در زمینه  بررسی پرونده‌های مختلف عمرانی و زیر بنایی، بررسی تعیین کاربری و احداث بنا با هماهنگی‌های لازم با دستگاههای مختلف اجرایی است.

 وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم استان بوشهر بحران کم‌آبی است تصریح کرد: مجریان طرح‌های مختلف تولیدی و خدماتی باید به شرائط بحرانی آب در استان بوشهر توجه کنند تا طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده خود  در اجرا دچار مشکل نشود.
 
معاون استاندار بوشهربا بیان اینکه این کارگروه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در حوزه توسعه داشته است بیان کرد: کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی فعالیت و تلاش‏های زیادی درراستای توسعه  استان بوشهر داشته است.
 
دراین نشست ابتدا  11 طرح‌های مختلف تولیدی وخدماتی در مناطق مختلف استان بوشهر بررسی  شد.
 
این طرح‌ها که در زمینه ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی، مجتمع تعمیرگاهی، کارواش صنعتی، کارگاه تولید تیرچه و بلوک، موزائیک‌زنی، دامداری سنتی، پرورش بلدرچین، پرورش ماهی در قفس، باغ عکاسی وفیلم‌برداری وتولید کنار پیوندی بود بررسی‌های لازم  درموارد تعیین کاربری، موارد زیست محیطی و نحوه تامین آب مورد نیاز انجام و  مورد موافقت و تصویب اعضاء کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت.
 
در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی بوشهر سه طرح هادی در مناطق شنبه، انارستان و ریز بررسی و مشاوران این طرح‌ها ضمن تشریح نحو اجرای طرح‌ها به سوالات مسئولان ذیربط پاسخ دادند.
 
در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر طرح‌های مطرح شده پس از بررسی‌های لازم مورد موافقت و تصویب اعضاء کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار