کد خبر: ۹۳۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 05 February 2021

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از گشت‌های رضویون در ساری با اشاره به نقش این گشت‌ها در ایجاد و ارتقای امنیت محله اظهار داشت: گشت‌های رضویان منشأ آثار و خدمات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضوی در شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها هستند، از آنان به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و گفت: مردم باید از خدمات زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.

وی با عنوان اینکه مردم بسیجی و حامی بسیج هستند، افزود: نباید به افراد فریب خورده و قاچاقچی اجازه داد تا امنیت مردم را از بین برند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به نقش گشت‌های رضویان در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.

وی یادآور شد: باید برای تأمین نیازها و حوائج گشت‌های رضویون و بسیجی که در محلات به ایفای نقش می‌پردازند، تلاش کرد.

سرهنگ حسین علیزاده معاون عملیات سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت الی بیت المقدس در ایام دهه فجر در حال اجرا است، ایجاد و ارتقای امنیت پایدار را از جمله اهداف رزمایش بیان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در قالب گشت‌های رضویون و ایست‌های بازرسی پای کار آمدند و در عرصه‌هایی نیز کمک به محرومان، محسنین، آزادی زندانیان، تأمین جهیزیه، خدمات درمانی و غیره فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری نیز یکی از اقدامات ماندگار بسیج را برپایی گشت‌های رضویان بیان کرد و گفت: پایگاه‌های مقاومت در ایجاد امنیت پایدار و خدمات رسانی در دوران کرونا به مردم تلاش‌های زیادی به خرج دادند.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار