معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت:با توجه به مصوبه سازمان حمایت مبنی بر افزایش قیمت شوینده ها در آبانماه ، قیمت این کالا دیگر تغییری نداشته و کمبودی در سطح استان نداریم .
کد خبر: ۹۳۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 03 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، در حاشیه بازدید از شرکت هنکل پاک وش ساوه افزود: در راستای بررسی قیمت محصولات واحدهای تولیدی و پیرو گزارشات واصله مبنی بر افزایش قیمت محصولات شوینده، قیمت محصولات در یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی محصولات شوینده مستقر در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
وی یادآورشد: براساس بررسی کارشناسان سازمان مشخص شد که شرکت یاد شده طبق مجوز سازمان حمایت در ابتدای آبان ماه سال جاری قیمت پودر شوینده را ۴۰ درصد و محصولات مایع خود را ۳۰ درصد افزایش داده و تاکنون تغییر دیگری نداشته است.
معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درباره وضعیت این محصول در بازار پایانی سال گفت: شرکت یاد شده برای ایام پایانی سال با تمام توان در حال تولید بوده و هیچ گونه کمبودی در محصولات بهداشتی در ایام پایانی سال در سطح کشور قابل پیش بینی نمی باشد.
قربانیان در خاتمه از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان اطلاع تا دراسرع وقت شکایات واصله بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار