مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از امروز علاوه بر ایستگاه‌های علی آباد و شوش در ایستگاه‌های گلشهر، محمدشهر و کرج نیز آزمایش رایگان و سریع کرونا انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 01 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرنوش نوبخت گفت: از ۲۰ دی ماه در دو ایستگاه مترو علی آباد و شوش آزمایش رایگان کرونا آغاز شد. به علت استقبال مسافران و شهروندان این طرح تاکنون دوبار نیز تمدید و تا پایان هفته نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر این دو ایستگاه، به مناسب ایام دهه فجر از امروز ۱۳ بهمن سه ایستگاه گلشهر، محمدشهر و کرج نیز به این طرح اضافه شد و به مدت ۱۰ روز آزمایش رایگان کرونا از متقاضیان گرفته خواهد شد.
وی گفت: این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شرکت شهر سالم شهرداری با هدف شناسایی بیماران و کنترل زنجیره انتقال و جلوگیری از ابتلای افراد دیگر به ویروس کرونا صورت می‌گیرد.
مدیرعامل مترو تهران و حومه افزود: در این طرح مراجعه کنندگان نتیجه آزمایش خود را پس از ۲۰ دقیقه دریافت خواهند کرد و در صورتی که نتیجه آزمایش افراد مثبت باشد اطلاعات فرد به مجموعه بهداشت و درمان اعلام می‌شود تا دیگر اقدامات کنترلی و درمانی درباره وی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار