جلسه هم اندیشی ایثارگران نهادهای نظامی، ‌انتظامی و اداره کل باز نشستگان نیروهای مسلح استان البرز در اداره کل ایثارگران شهرداری کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 31 January 2021

حل مشکلات ایثارگران نیازمند همکاری همه جانبه مسئولین جامعه ایثارگری است

به گزارش «تابناک البرز» این جلسه که با هدف بررسی مشکلات ایثارگران به همت شهرداری کرج انجام شد، برزو کلانتری مدیر کل امور ایثارگران شهرداری کرج اظهار کرد: رفع تنگناهای جامعه ایثارگری کمک همه جانبه مسئولین جامعه ایثارگری را می طلبد.
کلانتری به حماسه های مردم کرج و جانفشانی های فرزندان البرز از نخستین روزهای انقلاب و‌ جنگ داخلی در کردستان و نقش مردم انقلابی و ولایت مدار کرج در پشتیبانی از رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: متاسفانه الماس درخشان دلاوری های فرزندان البرز در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به مهاجرین و نسل جدید انتقال داده نشده و ‌در این خصوص کم کاری بسیاری صورت پذیرفته است که باید دستگاه های فرهنگی در این زمینه کوتاهی ها را جبران کنند.

کلانتری خاطر نشان کرد: شهرداری کرج آمادگی دارد که در خصوص تعامل و خدمات دهی به ایثارگران از هیچ کوششی دریغ ننماید.
سپس در ادامه جلسه سرهنگ زال نژاد معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در خصوص رشادت های مردان و‌شیر زنان البرزنشین سخنانی را ایراد و حاضرین در این جلسه هر یک در خصوص مشکلات ایثارگران مطالبی را مطرح و راهکارهایی برای اجرایی شدن هر چه سریعتر قوانین ایثارگری ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار