رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد همزمان با دهه فجر انجام می‌شود و این مسابقات تا ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 31 January 2021

عباس ملازینلی در نشست با اصحاب رسانه استان یزد به منظور تشریح هشتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد اظهار داشت این رویداد امسال با توجه به شرایط کرونایی در شهر یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: این المپیاد ورزشی هر ساله با رویکرد خانواده فعال و پویا جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی، تحرک بدنی، سلامت روحی و جسمی در جامعه است.

ملازینلی ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات به صورت مجازی است دستورات و پروتکل‌های جدید برای آن تعیین شده است، که آقایان در 39 رشته و بانوان در 38 رشته می‌توانند ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: ثبت‌نام این دوره از المپیاد آغاز شده است و مراسم افتتاحیه مسابقات 15 بهمن همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود و تا 24 اسفند ماه ادامه دارد.

ملازینلی افزود: 5 رشته از مسابقات با توجه به اینکه رشته‌هایی هستند که باید به صورت زنده دریافت شود به صورت آنلاین و ما بقی رشته‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از المپیاد 566 مدال توزیع و در حدود 120 میلیون تومان جوایز نقدی به برترین‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار