معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس از اعزام ۳۱۱ هزار دانش آموز فارسی به اردوهای تفریحی و زیارتی طی سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 02 March 2015

محمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در قالب طرحی امکان زیارت حرم شاهچراغ(ع) برای دانش آموزان سراسر کشور که زیارت اولی حرم هستند فراهم شود.

وی افزود: این طرح به وزارت آموزش و پرورش و آستان شاهچراغ (ع) ارائه شده ضمن اینکه نمونه چنین طرحی پیش از این در مشهد اجرایی شده و امیدوار هستیم که با تایید آن امکان زیارت حرم شاهچراغ(ع) برای دانش آموزان زیارت اولی آن در سراسر کشور فراهم شود.

اعزام ۳۱۱ هزار دانش آموز فارسی به اردوهای تفریحی و زیارتی

وی اظهار داشت: در سال جاری تا پایان دی ماه ۳۱۱ هزار و ۷۵۷ دانش آموز فارسی به اردوهای مختلف زیارتی، تفریحی و تربیتی اعزام شده اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس درباره دانش آموزان اعزام شده به اردوهای زیارتی بیان کرد: تا پایان ماه دی دو هزار و ۸۲۴ دانش آموز فارسی به اردوی زیارتی شهر مشهد، ۸۲۰ نفر به جمکران و حدود ۱۴ هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

نظری افزود: سهمیه استان فارس برای اردوی راهیان نور ۳۰ هزار دانش آموز بود ولی ایجاد مشکلاتی باعث شد که نتوان این تعداد اعزام را محقق کرد.

وی عنوان کرد: یکسری از اردوهایی که هر ساله در ایام تابستان دنبال می شود، اردوی لواسان علوی است که یک اردوی تفریحی – زیارتی – تربیتی است که هر تابستان با ۲۰ اتوبوس دانش آموزان به این اردو اعزام می شوند که بیشتر سهمیه آن به دانش آموزان مناطق محروم اختصاص دارد.

۱۱۱۰ روحانی در مدارس فارس به عنوان امام جماعت فعالیت می کنند

معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زنگ نماز در مدارس، بیان کرد: هزار و ۱۱۰ روحانی در مدارس سطح استان به عنوان امام جماعت مدارس فعالیت می کنند.

نظری ادامه داد: سه هزار و ۵۲۵ فرهنگی نیز در مدارس استان به عنوان امام جماعت فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار