یوسف قادریان یکی از جوانان آینده‌دار ورزش ایران و متولد نظرآباد است. او پیش از مسابقات جام جهانی در محافل خصوصی به شدت از عدم توجه مدیران ارشد استان و مدیران شهرستان نظرآباد به دلیل بی توجهی به قهرمانان ملی انتقاد کرده بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 12 September 2015

به گزارش تابناک – البرز: در روزهای اخیر تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی آمریکا و انتخابی المپیک آتی نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظاری را کسب کرد و تنها به یک نقره و یک برنز بسنده کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در آخرین دوره المپیک، این تیم 3 مدال طلا از مجموع 4 مدال طلای کاروان ایران را کسب کرده و به تاریخی‌ترین تیم ورزشی ایران تبدیل شده بود.
اما فرنگی‌کاران ایرانی در مسابقات آمریکا به اندازه‌ای ضعیف ظاهر شدند که حتی نابغه کشتی فرنگی یعنی حمید سوریان حتی نتواست سهمیه المپیک را کسب کند.
اما در این تیم ضعیف، سردرگم و کم اعتماد جوانی از البرز حضور داشت که تا حدودی توانست از اعتبار کشتی فرنگی ایرن دفاع کند.
یوسف قادریان
با مدال طلای آسیا، در روز حذف تلخ سوریان و بیابانگرد، در دور اول استراحت کرد و سپس به ترتیب مقابل حریفانی از کشورهای از ساموآ و کره جنوبی با نتایج 11 بر صفر و 8 بر صفر به برتری دست یافت.
قادریان اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف خود از بلاروس بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.
او در کشتی رده بندی نیز با تسلط، حریف قزاقستانی خود را شکست داد و دومین مدال ایران را در این رقابت‌ها به دست آورد.
یوسف قادریان یکی از جوانان آینده‌دار ورزش ایران و متولد نظرآباد است. او پیش از مسابقات جام جهانی در محافل خصوصی به شدت از عدم توجه مدیران ارشد استان و مدیران شهرستان نظرآباد به دلیل بی توجهی به قهرمانان ملی انتقاد کرده بود، اما هیچ زمانی با رسانه‌ها گفت‌وگویی در این زمینه انجام نداد.
البته وی روزی به یکی از خبرنگاران ورزشی استان گفته بود که به زودی سخن خواهم گفت و از ناملایمات و بی‌توجهی‌ها با مردم حرف می‌زنم. شاید باید منتظر بازگشت قادریان ماند و شنید حرف‌های ناگفتنی او را.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقای صادقی فرماندار نظراباد قول داده مشکل اشتغال و مسکن این قهرمان را حل کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار