مردم ۳۷ روستای بالای سد کرج و شهر آسارا زمستان را در حسرت گرمای ناشی از گاز می‌گذرانند.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 27 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» کلنگ گازرسانی به مردم ۳۷ روستای بالای سد کرج و شهر آسارا در اردیبهشت ماه سال نود و هشت به زمین خورد، برای این گازرسانی لازم بود که خطوط حفاری از جوستان به گچسر برسد.

باگذشت این همه مدت هنوز اقدام خاصی برای گازرسانی به روستاهای یادشده انجام نشده است و حالا وقتی از گاز برای اهالی روستا می گوییم، تنها خاطره یک کلنگ در ذهن آنان متبادر می شود.

تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز البرز در این باره با بیان این که مسیر گاز رسانی به شهر آسارا موانع خاصی داشت، گفت: باتوجه به گران شدن لوله، پیمانکار این طرح قادر به ادامه همکاری با ما نبود بنابراین بعد از خلع ید پیمانکار با پیمانکار دیگری وارد همکاری شدیم.

او افزود: اکنون در مرحله خرید لوله ها برای گازرسانی به ۳۷ روستای بالای سد کرج هستیم.آیین کلنگ زنی گازرسانی به پانزده روستای دهستان جوستان نیز در تیرماه امسال برگزار شد و قرار است عملیات گازرسانی به این روستاها تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.البته مرحله نخست گازرسانی به بخش آسارا در سال نود و هفت آغاز شد که اکنون نود درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار می رود تا پایان امسال، گاز را به منازل بعضی از آسارایی ها برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار