کد خبر: ۹۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 10 September 2015

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به حساسیت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: آمادگی لازم برای برگزاربی انتخابات با شکوه در کرج فراهم شده است.

محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: هماهنگی کامل توسط ناظران و مجریان انتخابات باید انجام شود و این هماهنگی درسطح ملی و استانی برقرار شده است.

وی ادامه داد: کلانشهرکرج نیز با تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری این شهرستان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برخوردار است.

ایرانی گفت: با رعایت کامل قانون درتلاش برای ایجاد فضایی پرشور و با نشاط برای حضور همه جریان های حزبی و سیاسی متعهد به نظام جمهوری اسلامی برای رقابت درشرایط یکسان هستیم.

وی اضافه کرد: اگر هرانتخابات را چهار ضلع فرض کنیم ضلع اول ان مردم ،ضلع دوم داوطلبان ، ضلع سوم نظارت و ضلع چهارم اجرای انتخابات است .

وی یادآورشد: همه این اضلاع اگر برمدار قانون و مسوولیت عمل کنند شاهد انتخاباتی سالم ،امانتدارانه و باشکوه خواهیم بود .

فرماندار کرج گفت: ضعف هر یک از این اضلاع سبب نقص در برگزاری انتخابات می شود که دولت 'تدبیر و امید' از همه ظرفیت های موجود و قانونی استفاده می کند تا در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اعتماد حاکم شود و مردم با اطمینان کاندیدای خود را انتخاب کنند.

ایرانی ادامه داد: داوطلبان نیز باید از شعار زدگی خودداری کرده و موکدا فرمانداری کرج به دستگاههای دولتی اعلام کرده از هر نوع دخالت در انتخابات که شائبه جانبداری از احدی از کاندیداها را داشته باشد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: درغیراینصورت بامدیر یا کارمند دولت ،که خلاف قانون عمل کرده سریعا برخورد خواهد شد .

فرماندار کرج از تمهیدات قوه قضاییه در خصوص اختصاص شعب ویژه ای جهت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی قدردانی کرد و افزود: دراولین فرصت جهت هماهنگی با رییس دادگستری استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب کرج نشستی تشکیل می شود .

ایرانی ادامه داد: شهرداران جز مقامات مسوول هستند که حق دخالت در انتخابات را ندارند و فعالیت تبلیغاتی درساعات اداری با امکانات دولتی و عمومی از مصادیق تخلف اداری محسوب می شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

وی یادآورشد: فعالیت انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون استفاده از امکانات دولتی با رعایت ضوابط قانونی درساعات غیراداری بدون استفاده از تریبون های عمومی که در اختیار دارند بلا مانع است.

ایرانی گفت: از همه افرادی که تریبون های عمومی در اختیار دارند انتظارمی رود مردم را به نیکی ، رعایت تقوا الهی و حرکت در مسیر و مدار قانون دعوت کنند .

فرماندار کرج، شان تریبون های عمومی را حفظ آرامش مردم و رعایت بیطرفی در انتخابات عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار