رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: شعار يوم الله ٩دى امسال به دليل مقارن بودن با مناسبت هاى مختلف، دهه بصيرت فاطمى، ولايتمدارى و مقاومت علوى نامگذارى شده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 12 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحى یزدی گفت: ٩دى امسال با مناسبت های مختلف و گوناگون تقويمى و تاریخی مقارن شده و بر همین اساس يك دهه نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مقدمه دهه بصیرت مصادف است با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ۹ دی حماسه ماندگار ملت و مردم که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

او افزود: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز جهانی مقاومت نامگذاری شده و هفدهم دی ماه مصادف می‌شود با چهلمین روز از درگذشت شهید علمی و هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده و هجدهم دی ماه نیز سالروز حمله ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در سال گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی گفت: ۱۹ دی ماه هم سالروز قیام مردم قم علیه رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۶ است، که بسیاری از این مناسبت ها را مقام معظم رهبری یوم الله نامیده‌اند.

برچسب ها: روحى یزدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار