فرماندار شهرستان ملارد گفت: مجوز حفر چاه آب برای ناحیه صنعتی دهک که یکی از مهمترین کانون‌های تولید و اشتغال غرب استان تهران است، صادر شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 12 December 2020

«سجاد برنجی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از حفر چاه، متقاضیان با پرداخت هزینه انشعاب می‌توانند در این ناحیه صنعتی از نعمت آب برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات این مجموعه از اولویت های فرمانداری شهرستان ملارد است، ادامه داد: دو مشکل عمده این شهرک آب و اسناد مالکیتی است.

برنجی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در فرمانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی و تلاش های قابل قدردانی «محمدرضا گیتی پژوه» مدیر منابع امور آب، مشکل آب مرتفع و تخصیص اعتبارات لازم در این خصوص بعد از مدت‌ها قطعی شد.

فرماندار شهرستان ملارد با بیان اینکه فاز یک این مجموعه ظرفیت حداقل سه هزار اشتغال مستقیم را دارد، اضافه کرد: در ناحیه صنعتی دهک ۱۰۰ واحد صنعتی مستقر می‌شود که حداقل شش هزار اشتغال مستقیم را در به دنبال دارد.

برنجی بیان کرد: موضوع اسناد مالیکت ناحیه صنعتی دهک نیز از مهمترین مطالبات فرمانداری از اداره کل راه و شهرسازی است و این اداره کل متعهد شده به زودی این مشکل را حل کند.

وی تاکید کرد: مدیران باید در راستای کمک به تولید تمام سعی خود را کنند و مدیری که چنین نباشد جایی در این شهرستان ندارد.

به گفته برنجی همچنین با پیگیری‌های فرمانداری پیش از این مشکل شرکت کاسپین که از مدرن‌ترین واحدهای تولید شیر در کشور است و با ۸۵ درصد پیشرفت، فعالیت آن راکد مانده‌بود، مجدد فعالیتش از سر گرفته شد.

شهرستان ملارد با حدود ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار