دبیر هیئت کشتی آمل از قهرمانی ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشتی فرنگی جوانان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 10 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس سهیل رحیمی  اظهار کرد: کشتی یکی از ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی است که از گذشته تاکنون در این شهرستان علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: قهرمانان زیادی نیز در رده‌های مختلف مسابقات جهانی، المپیک، آسیایی و بین‌المللی از آمل به مدال‌های رنگارنگ دست پیدا کردند.

دبیر هیئت کشتی آمل با اعلام اینکه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، تصریح کرد: ورزشکاران آملی در این مسابقات با کسب یک مدال طلا، دو نقره و چهار برنز پس از کسب 66 امتیاز در بخش تیمی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در همه اوزان هشت‌گانه کشتی‌گیران آملی به رقابت‌ها اعزام شدند، اظهار کرد: با تیم کامل راهی مسابقات شدیم که پس از آمل تیم‌های بابل با 55 امتیاز و نوشهر با 46 امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت کشتی آمل با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین بصیر در سالن ورزشی شهدای فریدونکنار دنبال شد، خاطرنشان کرد: در وزن 55 کیلوگرم مرتضی نصیری ورزشکار آملی به مدال طلا دست یافت، عزیزالله علیزاده در وزن 74 کیلوگرم و حسن آریایی‌نژاد در وزن 120 کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند.

وی با بیان شرکت 96 ورزشکار در این دوره از رقابت‌های استانی، ادامه داد: حامد حیاتی در وزن 50 کیلوگرم، علی قاسمی در وزن 96 کیلوگرم، علی محمدی در وزن 60 کیلوگرم و مهران اصغری در وزن 84 کیلوگرم به نشان برنز رسیدند.

رحیمی در پایان توضیح داد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان مازندران در قالب نماینده این استان در آینده نزدیک عازم مسابقات کشوری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار