امام‌جمعه زنجان:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: از همه ظرفیت‌ و پتانسیل‌های موجود برای ارتقای جایگاه فعلی هلال احمر استفاده شود.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 01 December 2020

 حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: جمعیت هلال احمر باید پاسخگوی شبانه روزی در همه اتفاقات اعم از برف، کولاک، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه برای هموطنان باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ارائه خدمات به همنوعان در هلال احمر کاری ارزشمند و خداپسندانه برای بشریت است که در سرما و گرما و بدون توجه به زمان و مکان خدمات مورد نیاز در حوادث و بحران ها ارائه می شود.
حجت الاسلام خاتمی اظهارداشت: فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر برگرفته از تعالیم انبیا و ائمه معصومین(ع) است و همت نیروهای این مجموعه موجب شده خدمات ارائه شده به مردم در حوادث و بلایا مورد توجه مردم قرار گیرد.
وی یادآوری کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی و مومن برای ارائه خدمات در مجموعه هلال احمر بیشتر از وضعیت فعلی استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از زحمات و تلاش ها همه کارکنان و اعضای افتخاری هلال احمر در استان زنجان قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار از خدمات و فعالیت های انجام شده گزارشی ارائه داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار