مدیرکل ‌امور ‌عشایری استان کرمانشاه گفت: ۸ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌‌ها‌‌ی آبی و خاکی عشایر استان کرمانشاه تا انتهای سال مالی ۹۴ اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 09 September 2015
علی‌‌اشرف آزادی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم‌ در کرمانشاه، اظهار‌‌ داشت: با توجه به اسکان عشایر در نقاطی اغلب به دور از منابع آبی و وقوع خشکسالی‌‌های چند سال اخیر، تامین آب مورد نیاز عشایر و همچنین دامهای آنها در اولویت کاری قرار دارد.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح‌هایی در راستای کاهش مشکلات تامین آب عشایر، افزود: احداث بند خاکی در منطقه عشایری دشت هسته رسی ظاهر شهرستان دالاهو‌‌‌‌‌‌‌‌ با حجم ذخیره  43هزار مترمکعب‌‌ از محل مصوبات سال مالی 93-94 در دست اجرا است.

آزادی با بیان اینکه حفر و تجهیز دو حلقه چاه نیمه‌ عمیق برای تامین آب شرب عشایر در طرح آبر‌‌سانی سیار نیز از پروژه‌های مصوب در این مدت بود، گفت: احداث مخزن آب به منظور نگهداشت آب آشامیدنی و احداث آبشخور بهداشتی دام نیز از محل مصوبات سالی مالی 93-94 در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه در طول سال مالی 93-94 موافقتنامه‌های مصوب پروژه‌‌های عمرانی در قالب 5 طرح و 45 پروژه مبادله انجام شده است، عنوان کرد: اعتبارات مصوب در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 47درصدی یافته است.

وی گفت: در راستای سهولت و روان‌‌سازی تردد عشایر سگر‌ شهرستان دالاهو‌ و همچنین اسکان 80 خانوار از عشایر منطقه در کانون سگر‌ 7.5 کیلومتر راه با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار و احداث شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام چرا وام عشایر عادلانه وبه موقع صورت نمی پذیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار