مدیر امور آبفا سروآباد اظهار کرد: در سالجاری عملیات توسعه شبکه آب محلات سطح شهر به میزان ۲۰۰۰ متر و اصلاح شبکه فاضلاب به میزان ۱۰۰ متر انجام شده است؛ ضمن آنکه ۴۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب محلات در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 04 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، فاتح خلاق در خصوص اقدامات انجام گرفته در شهر سروآباد افزود: تهیه و بکارگیری ۱۰۰۶ متر لوله فاضلابی جهت توسعه شبکه فاضلاب محلات سطح شهر، لایه روبی چشمه‌های تأمین اب شرب (چشمه کانی سواران و چشمه سرخه توت)،   بکارگیری ۲۵۰۰ کیلوگرم آب ژاول و ۶۰ کیلو گرم پودر پرکلرین جهت گندزدایی آب شرب از دیگر فعالیت‌های انجام شده بوده است.
خلاق در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: تغییر مسیر خط انتقال آب روستای قلعه جی به طول ۲۵۰ متر، هدایت سرریز مخزن قلعه جی به طول ۱۰۰ متر و توسعه شبکه آب روستای نوین به صورت مشارکتی به طول ۴۰۰ متر از اقدامات انجام گرفته در روستا‌ها بوده است.
مدیر امور آبفا سروآباد خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب روستای بهرام آباد به طول ۵۰ متر، بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای دره کی تا پایان سال جاری و اصلاح شبکه موجود و توزیع ۲۰۰۰ کیلو گرم پودر پرکلرین در روستا‌های تحت پوشش و غیر تحت پوشش از دیگر فعهتالیت‌های انچام گرفته در این شهرستان بوده است.
خلاق با بیان اینکه همچنین اصلاح شبکه آب روستای سرخه توت به طول ۱۸۰۰ متر و اصلاح شبکه اب روستای قلعه جی  به طول ۱۰۰۰ متر با مشارکت بنیاد علوی  انجام شده است، از اتمام پروژه آبرسانی به روستا‌های حسین آباد و گواز تا پایان امسال خبر داد.
مدیر امور آبفا سروآباد در پایان از رفع ۶۹ حادثه شبکه‌های اصلی،  فرعی، خطوط انتقال و انشعابات در سروآباد، ۵۶ اتفاق در شهر اورامان و ۳۵۰ حادثه در روستا‌های
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار