دوچرخه سوار ایلامی عضو فعال جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان با شعار «همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا»در اولین سفر خود مسیر ایلام تا شهرستان ایوان را رکاب زد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 04 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، فرشاد توکلی دوچرخه‌سوار ایلامی و عضو فعال جمعیت هلال‌احمر استان، همزمان با آغاز 73 مین سالروز سازمان جوانان، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به‌ عنوان سفیر صلح و دوستی در اولین سفر خود به شهرستان ایوان سفر کرد.

توکلی در بدو ورود به شهرستان ایوان مورد استقبال بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان قرار گرفت.

وی با شعار «همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا» همزمان با آغاز 73 مین سالروز سازمان جوانان سفر اول خود را از شهرستان ایلام و پس از طی کردن مسافت ۳۶ کیلومتری به شهرستان ایوان رسید.

این پیام‌آور صلح و آرامش، هدف از حرکت انسان‌دوستانه خود را، ترویج پیام صلح، دوستی و شعار « همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا» عنوان کرد و گفت: این حرکت به‌منظور قدردانی از زحمات انسان دوستانه جوانان، دواطلبان و امدادگرانی است که بی‌ادعا نقش مهمی را در حفظ سلامت تک تک افراد جامعه ایفا می‌کنند. که مردم با مشارکت هرچه بیشتر در رعایت و اجرای دستورهای بهداشتی، ضرورت زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا، می‌توانند کمک بزرگی به جامعه داشته باشند./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار