عملیات اجرایی ساخت اولین باشگاه پدل استان البرز با نام "پدل زون" کردان تا چند روز آینده در محدوده شهر چهارباغ (کردان) آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 01 November 2020
به گزارش «تابناک البرز» این باشگاه که با سرمایه گذاری صد در صدی بخش خصوصی اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید شامل دو کورت استاندارد پدل با فضای امن ۴ متری از هر طرف که مناسب برای برگزاری مسابقات بین المللی پدل است، یک کورت استاندارد هارد کورت تنیس، سالن فیتنس و بدنسازی، فضای رختکن مجزا، کافی شاپ، و حتی محل اقامت برای بازیکنان جهت برگزاری اردو‌های ملی و باشگاهی پدل و همچنین کارگاه‌های آموزشی استانی و کشوری خواهد بود که بخشی از این امکانات قبلا ساخته شده و هم اکنون نیز قابل بهره برداری است.
محمدرضا صافی مدیرعامل شرکت متین اسپرت ضمن اشاره به علاقه‌مندی این شرکت به توسعه و گسترش ورزش پدل در سطح کشور و آمادگی این شرکت برای مشارکت در سایر پروژه‌های همانند، خاطر نشان ساخت که مجموعه "پدل زون" کردان با فاصله ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای از شهر‌های کرج، مهرشهر، جهانشهر، و سایر شهر‌های استان البرز محلی بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش پدل و تنیس این استان خواهد بود.
همچنین این مجموعه با فاصله حدود یک ساعته از شهر تهران نیز مکانی مناسب برای علاقه‌مندان تهرانی ورزش پدل در محیطی سر سبز و خوش آب و هوا خواهد بود. وی اضافه نمود امکانات فعلی مجموعه توان برگزاری اردو‌های تیم ملی و کارگاه‌های آموزشی کشوری را خواهد داشت و طرح‌های توسعه‌ای سرمایه گذار مجموعه نظیر ساخت مجموعه استخر و سونا سرپوشیده و سالن بولینگ و بیلیارد و محل‌های اقامتی بیشتر، مجموعه فوق را به مکانی کم نظیر در سطح کشور تبدیل خواهد کرد که حتی برگزاری مسابقات بین المللی پدل در این محل دور از ذهن نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار