بسته ی پلیسی تابناک همدان
سرهنگ "جمشيد باقري" گفت: خودروي پرايد با دونفر سرنشين که از سمت استان هاي همجوار در حال حرکت به سمت استان هاي مرکزي کشور بود ،در گردنه "همه کسي" واژگون و در اين آتش بي احتياطي، راننده و همسرش را به کام مرگ فرستاد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 09 September 2015

واژگوني پرايد، مرگ راننده و همسرش را در زبانه هاي آتش رقم زد

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان با ابراز تاسف ،از واژگوني يک خودرو پرايد و مرگ راننده و همسرش در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر عنوان داشت: خودروي پرايد با دونفر سرنشين که از سمت استان هاي همجوار در حال حرکت به سمت استان هاي مرکزي کشور بود ،در گردنه "همه کسي" واژگون و در اين آتش بي احتياطي، راننده و همسرش را به کام مرگ فرستاد.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: راننده که جواني 29 ساله بوده و به اتفاق همسر 21 ساله اش در حال تردد از گردنه همه کسي اين شهرستان بودند که با خستگي و خواب آلودگي ناشي از رانندگي طولاني مدت به خواب رفته و در اثر واژگوني خودرو، به علل نامعلومي اين خودرو دچار حريق شده و هر دو نفر متاسفانه تا قبل از رسيدن عوامل امدادي به علت شدت جراحات ناشي از سوختگي فوت کردند.

باقري در ادامه با اشاره لزوم توجه به آموزش هاي پليس عنوان داشت: عليرغم تذکرات و آموزش هاي پليس ،متاسفانه ما روزانه شاهد حوادث جاده اي مرگ بار هستيم که مي طلبد رانندگان و مردم عزيز به نکات آموزشي پليس توجه کافي داشته باشند و در طول سفر هرگز با حالتي خسته و خواب آلوده رانندگي نکرده و بعد از هر 2 ساعت رانندگي متمادي، اقدام به استراحت کرده و جان خود و همسفرانشان را به مخاطره نيندازند.


کشف 2دستگاه تراکتور سرقتي در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف 2دستگاه تراکتور روماني سرقتي ، در نتيجه اقدامات به موقع وهماهنگ پليس در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در اين رابطه بيان داشت : در پي وقوع سرقت 2 دستگاه تراکتور روماني از شهرستان "قروه " ورصد اخبار واطلاعات رسيده مبني براينکه وسائط مذکور در منازل ساکنان يکي از روستاهاي تابعه قرار دارند بلافاصله رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود : ماموران پاسگاه انتظامي "چهاردولي" به محض حصول اطمينان از صحت موضوع وانجام هماهنگي لازم با مراجع قضايي ، در قالب اکيپ هاي مجرب به آدرس هاي اعلامي مراجعه، اما قبل از رسيدن ماموران به محل ، سارقان نسبت به جابجايي تراکتورها اقدام ، که با هوشياري ماموران رد آنها دنبال ودر محل ديگري موفق به کشف وتوقيف ادوات موصوف شده که داراي سابقه سرقت از شهرستان قروه مي باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به اينکه تلاش در جهت شناسايي ودستگيري سارق يا سارقان ادامه دارد ، از کشاورزان ومالکين ادوات کشاورزي منطقه خواست با توجه به روبه کاستي نهادن امورات کشاورزي ، نسبت به جمع آوري محصولات وادوات خود وهمچنين انتقال آنها به اماکن امن در جهت پيشگيري از مورد دستبرد قرارگرفتن آنها توسط سارقان اقدام کنند.


توقيف 156 دستگاه وسايط نقليه متخلف در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از اجراي چندين طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در راستاي استمرارو گسترش امنيت درجهت ايجاد آرامش شهروندان خبر داد.

سرهنگ"بزرگعلي نوري"بيان داشت: در طول 15 روز گذشته ازشهريور ماه و نزديک شدن به فصل گشايش مدارس ،انتظامي شهرستان با استفاده از توان کارکنان يگان هاي انتظامي اقدام به اجراي چندين طرح در ساعات مختلف و در نقاط شلوغ شهر و همچنين در نقاط آلوده و جرم خيز کرد .

سرهنگ نوري در ادامه بيان داشت: اين طرح در جهت نا امن نمودن شهر براي خرده فروشان مواد مخدر و توقيف موتور سواران مزاحم و بدون مدارک،و دستگيري سارقان انجام شد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح ،تعداد 103دستگاه موتور سيکلت متخلف و تعداد 53دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

سرهنگ نوري در ادامه گفت:در پي اجراي اين طرح انفر قاچاقچي سوخت ،1نفر سارق قطعات خودرو ،3نفر معتاد پرخطر و 4نفر نيز در خصوص ساير جرايم دستگير وتحويل مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه گفت:در راستاي اجراي اين طرح مقدار دو هزار ليتر سوخت قاچاق(گازوئيل) به همراه 15 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.


دستگيري 28 نفر مجرم در شهرستان بهار

فرمانده انتظامي شهرستان"بهار" همدان از توقيف 176 دستگاه خودور و موتور سيکلت متخلف و دستگيري 28 نفر مجرم در راستاي اجراي شش طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري"در تشريح اين خبر عنوان داشت:مبارزه با مواد مخدر به عنوان يک توطئه ريشه دار استکبار جهاني همواره در اولويت اقدامات اين فرماندهي بوده لذا انتظامي شهرستان بهار اقدام به اجراي شش طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، از ابتداي شهريور ماه تا کنون کرده است.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان بهار در راستاي اجراي اين طرح موفق به دستگيري 28 نفر از مجرمان و خرده فروشان و کشف بيش از 750 گرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان شده و جامعه را از لوث وجود اين سوداگران مرگ پاک کردند.

باقري افزود:مقابله و پيشگيري از سرقت به عنوان يک پديده شوم که به سرعت احساس امنيت را در جامعه خدشه دار و تحت شعاع قرار مي دهد نيز يکي ديگر از اولويت هاي اين فرماندهي در شهرستان بوده که در اين راستا با دستگيري يک سارق محتويات خودرو و دستگيري 2 سارق حرفه اي منزل، پرده از راز چندين فقره سرقت محتويات و منازل در شهرستان برداشته شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به لزوم احترام به قانون و قانون مداري در جامعه در جهت ايفاي حقوق شهروندي ابراز داشت: در جامعه اي که قوانين و خصوصاً قوانين راهنمايي و رانندگي به درستي اجرا شود حقوق شهروندان نيز در آن رعايت مي شود و آسيب هاي اين عرصه کمتر شده و ما شاهد کاهش تصادفات درون شهري و جاده اي خواهيم بود.

وي افزود: در راستاي اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي، پليس راهور شهرستان، تعداد 130 دستگاه موتور سيکلت و 46 دستگاه خودروي متخلف را اعمال قانون و توقيف کردند.

باقري در خاتمه با معرفي سامانه 110 خواستار مشارکت هرچه بيشتر مردم در امر ايجاد و احساس امنيت در شهرستان بهار شد و از مردم خواست چنانچه انتقاد، پيشنهاد و شکايتي از عملکرد اين نيرو دارند با تماس با سامانه هاي 197 و 116 نقطه نظرات خود را به صورت شبانه روزي به گوش فرماندهان و کارشناسان اين سازمان رسانده و در اين راستا عنوان کرد : با تماس با سامانه 197 پليس ما باشيد.


كشف سه محموله كالاي قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از كشف سه محموله كالاي قاچاق در سال جاري خبر داد.

سرهنگ"زارعی" با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي با تشديد اقدامات اطلاعاتي و كنترلي در محورهاي مواصلاتي استان همدان ، كنترل خودرو هاي عبوري و اجراي دومين مرحله طرح كنترل مصرف كنندگان عمده سوخت در سال جاري موفق به كشف سه محموله كالاي قاچاق شدند.

وی افزود:در راستای اجراي دومين مرحله طرح سراسري كنترل مصرف كنندگان عمده سوختدر تاریخ هفتم شهریور ماه سالجاری ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پليس راه استان، ضمن سركشي از جايگاه پايانه مسافربري استان همدان موفق به توقيف يك دستگاه اتوبوس مسافربري شدند که در بررسي اوليه تعداد 6 عدد باك اضافي در قسمت هاي مختلف اتوبوس ازجمله كنارموتور، روي چرخ ها و كنار گيربكس را شناسايي کردند كه پس از هماهنگي هاي لازم نسبت به فك آنها اقداملازم را به عمل آوردند.

سرهنگ زارعی در ادامه گفت: در مورخه10 شهریور ماه سالجاری نیزماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه پيكان وانت و يك دستگاه خودرو وانت آريسان كه ازسمتكرمانشاه به تهران درحال حركت بود مشكوك شدند.

این مقام مسوول در ادامه گفت: پس ازمتوقف نمودن و بررسي این خودروها متوجه وجودتلويزيون هايخارجي فاقد مجوز و مدارك گمركي شدند که در اين خصوص رانندگان دستگير و به همراهخودرو هاي موصوف به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز دلالت و پس ازتخليه و شمارش آن، تعداد 71 دستگاه تلويزيون خارجي با ارزش تقريبي يك ميليارد ريال كشف شد.


توقيف 178 دستگاه وسيله نقليه متخلف درکبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از توقيف 178 دستگاه وسيله نقليه متخلف درجريان اجراي طرح هاي مختلف در15 روزگذشته درسطح اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ" قويمي " دراين خصوص گفت:در15 روز گذشته طرح هاي مختلفي درسطح شهرستان با حضور عوامل انتظامي ودرراستاي افزايش امنيت رواني شهروندان وناامن کردن عرصه ومحيط براي متخلفان ومجرمان به اجرا درآمد.

وي افزود : تعداد 152 دستگاه موتورسيکلت متخلف و26دستگاه خودرو متخلف دراين طرح ها توسط عوامل انتظامي توقيف وبه پارکينگ دلالت داده شدند.

سرهنگ قويمي گفت: همچنين 31 نفر متهم درراستاي اجراي اين طرح ها توسط عوامل انتظامي درخصوص مواد مخدر،سرقت،اقلام ضدفرهنگي و...دستگير وبه مراجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ درپايان از همه شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات راجع به خرده فروشان مواد مخدر رابه 110 ومراکز انتظامي شهرستان اطلاع دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار